Hümeyra’nın Kupası

-

Bu kupayı da buradan öğrendiklerimle yaptım. Porselen boyası kullandım ve fırınladım. Bulaşık makinesinde yıkanabilecek :) ve bir arkadaşıma gidecek. (Resimler için üzgünüm. Bütün oda çıkmış. Renkler çok güzeldi silmeye kıyamadım. )

17 yorum gelmiş

  1. merytolg

    ÇOK GÜZELLER EMEĞİNİZE SAĞLIK …AMA BU PORSELEN BOYASI VE FIRINLAMA OLAYINA GİREMEDİM HENÜZ HOŞ GİRERSEM PORSELENLER FİRAR EDER HERALDE AMA DENEMEK İSTİYORUM BENDE TEŞEKKÜRLER :)

  2. Merhabalar,Çok beğendim ellerinize sağlık. Şık olmuş. Frınlayınca boyası çıkmıyor mu yani? Ben cam boyamak istiyorumda Bilen birileri vardır. Okey porseleni porselen boyası, camı ise cam boyasıyla ile boyadım. Fırınlayacağım ama her cam yada porselen fırında 130 derece ısıya dayanır mı? Cam boyamak istediğimden özellikle cevap bekliyorum. Özel marka cam yada porselen mi almak lazım. Çözemedim bunu bir türlü. Bilen varmı acaba?Çok teşekkür ettim

  3. benz

    Suhubacım, ben de acemiyim ama bildiklerimi anlatayım, eksiklerim varsa da bilen arkadaşlar tamamlar. Porselen boyası diye cam boyasından ayrı bir boya var. Muhtemelen cam üzerinde de kullanılıyordur ama ben daha denemedim. Cam boyaları fırınlanmıyor ve makinada çıkıyor(muş). Yani fırınlasanda öyle bir özelliği yok. Ben de fırınlarken çok korktum ama kırılmıyor. 140 derecede yarım saat fırınladım. Soğumadan fırından çıkmayacak ama obje. Makinada yıkanabildiğini de hem satan çocuk söyledi, hem de üstünde yazıyor boyanın. Özel marka cam yada porselene gerek yok ama kaliteli bişey kullanmakta fayda var diye düşünüyorum. Ben Ikea kupa kullandım. Camda da paşabahçe kullanıcam. Yardımcı olabilmişimdir umarım.

  4. celebi74

    benz, merhaba.. tebrik ederim güzel bir çalışma sunmuşsunuz bizlere.. ben fotoğraf için özür dilemişsiniz o kısma yorum yapacağım:)bence bu şekilde fotoğraflamış olmanız da iyi olmuş.. çünkü bir çok kişi ben hobi istesem bile yapamam evde bu iş için ayıracak bir yer yok.. diyenlere örnek olsun.. evin hatta salonun bir kenarında yapılabilecek çok çalışma var değilmi..ben kız meslek lisesinde okudum o yüzden her zaman her yerde her alanda elsanatları ile uğraşılabilir diye özellikle sizin fotoğrafınız nezdinde belirtmek istedim..esenlikler dilerim..herkese de kolaylıklar..

  5. bizimgibiler

    Çok güzel olmuş benz eline sağlık.celebi74, ben de salonun bir köşesinde uğraşıyorum hobilerimle de, eşim pek şikayetçi bu durumdan. Var mıdır bu soruna da bir çözüm:))

  6. benz

    Çelebi74 ve bizimgibiler, ülkemizde hobi odasına ayıracak yeri olan kişi sayısının fazla olduğunu sanmıyorum. İnsan canı istedimi gerçekten herşekilde çalışıyor :) Valla bu sorunun da tek çözümü daha çok odalı bir ev olsa gerek. Şaka bir yana ben duvara monte ufak bir masa almayı düşünüyorum. Yemek masasını işgalden kurtarmak lazım.Gelinciğin Dünyası size de çok teşekkür ederim.

  7. bizimgibiler

    Salondaki yemek masasını işgal etmemden, ıncık cıncık şeyleri bir gün işe yarar diye atmayıp biriktirmemden, o an için oluşan dağınıklıktan, boya ve ya yapıştırıcı kokusundan, bunlarla fazla uğraşıp onunla ilgilenmememden:) Şu an için aklıma gelenler bunlar, yeter mi merytolg:)))

  8. benz

    Bizimgibiler, bence hepsi bahane, o sizin ilginizi istiyor, kıskanıyor zamanınızı çalan şeyleri :)))

  9. tuanaderin

    valla çok güzel olmuş,süper. Malesef benimde yerim yok ,malzemelrim salon yemek masasıda,kapalı balkonumda,kilerde orda burda.Birşey yapacağım zaman heryer karışıyor,benim eşimde dağınıklık olunca şikayetçi oluyor malesef.

Bir Cevap Yazın

İskelet Jack-porselen boyama bardak yapımı

| | 0 Yorum

Porselen fincan üzerine dekupaj

| | 0 Yorum

Porselen nasıl boyanır?

| | 0 Yorum

Kedili mug – porselen fincan nasıl boyanır?

| | 2 Yorum

Galvanize pas dokusu nasıl yapılır?

| | 2 Yorum

Dekoratif ahşap bahçe panosu

| | 6 Yorum

Dekoratif duvar boyama çalışması

| | 4 Yorum

Eski çerçeveleri yenileyelim

| | 0 Yorum