Pazartesi, Aralık 5, 2016
İç Geçirten Yazlık Örgü Kazaklar

11 YORUMLAR

  1. birinci resim filkete tekniğiyle yapılmış alttaki resim de hazır.ikinci resimdekine benzer bir kumaş alıp yapabilirsin pek dikiş yeteneği gerektirmez . yapabilirsin kendin kahvesevmem.güzel tasarımlar seçiyorsun hep tebrikler.bikiniyi örmeye başladın mı?

  2. bunlar tam benlık yaa bayılıyorum böyle salkım saçak döküm döküm ve delikli şeylere :( benım olmalıııı yaaaaa bunlarrrr

  3. cok guzeller… birincisini daha da cok begendim. boyle seyler gorunce acaba hangi masa ortusunu annemden gizli alip bluz yapsam diye dusunuyoum :D

  4. Hahaha senaaatttt :) Biliyorsun senin güzel çalışmaların herkese örnek oluyor şimdi o dediğini yaparsan herkes yapmaya kalkacak ve annelerden tepki alacaksın :) ( Ben her seferinde kendi çeyizlerim kurcalayıp duruyorum ama kıyafet yaapacak birşey bulamıyorum ama başkası yapsa ağzım açık bakmalardayım, gel benim çeyizlere dadan kesin birşeyler yaparsın sen :) )

  5. Annem çeyizime fiskos masası, peçete falan örerken ben hep başında ben çeyizi ne yapayım bana dantelden elbise yap valla onları kullanmam giyimlik şeye çeviririm der başının etini yerdim. Annem de evlendikten sonra ne yapacaksan yap ama şimdi dokunamassın derdi. ee evlenmeyince o çeyizler de senin olmuyor, baktım annemden hayır yok kendim öğrendim tığ işini.Çeyizler de sandıkta ömür boyu bekleyecek malesef.