40 yorum gelmiş

  1. nokturn?çok başarılı çalışma olmuş biliyon mu? bence sesiberinkileri döver bunlar :) gamy nin de bööle cesur, çevik, dost canlısı köpeklere ihtiyacı vardı diye hatırlıyom ..

  2. Fraise[pilli_silinen_hesap]

    Elmo bugün elmalı toka aldım :)Çok şeker bu köpüşler köpüş olsun çamurdan olsun ya!!!Tarçın’ın boynuna yapsam bir tane yer mi acaba?-Her şeyi yer benimki :D-

  3. nokturn eline sağlık ya..çok sevimli bunlar telefonlaramı takıcaz bunları şincik biz:)bide bunlarda niye yakaza yazıyo..

  4. anam anam coşmuş burası..sayın editörlerim ben anlamıyorum..saatlerdir tıklıyoruumm tıklıyorum hep kağıtlardan su sişesi!..başka bişey görünmedi..bir de ne kırmızı ne bişey..diyorum hayatta kırmızısız kalmaz saatlerce burası!…şimdi de yağmur gibi!…heepinizeee çoookkkk teşekkür ettimmmmmm..evet asıl sahne adım yakaza..burada kapılmış ismim ben de göbek sahne adımı kullandım..

  5. doğru adres burası12 anasayfayı vermiş.Bizi birbirimize düşürmeye de çalışmış, hııı gözümden kaçmadı ona göre (işaret parmak sallayan smiley)Şimdi yakaza nicki burada daha önce alınmış olduğundan nokturn olarak almış arkadaşım ama ben hiç tutmadım bunu. :)Çilekkk benimki boynundaki zili bile yedi, bu yüzden fimo isimlik hakkını kaybetti.Yakazam bunları ayrı bir sevdim, bağlandım, yiyesim geldi, bir ısırık alabilir miyim? Popolarına vura vura sevebilir miyim?

  6. anam takıcılar bide forum açmış:))))üye olmadan alamazmısınız beni içeriye..bi kıyak geçseniz:))))hayatta nefret ettiğim iki şeyden biri ihanet diğeride foruma üye kaydı doldurmak:)))))))))

  7. Bizimkini doldurmak kolay Eylül. Kale gibi forumumuz, mecbur kaldık böyle yapmaya. Hatta yakında T.C. kimlik nosu vererek üye alımı yapacağım.

  8. şu nette ömrüm form doldurmakla geçti yahu:))bişeye bakıp çıkacam iki dakka üye ol diyolar :))banada geldiler tabi haliyle…ama nesye arkadaşlarımı kıracak halimiz yok ya en kısa zamanda orayada bi form doldururum..merak ettim hem şu kalenin içinde ne saklıyosunuz bi bakim bende..azcık kopya çekeyim dimi..kendim için istiyosam namerdim bak:)))sizin için yani…eğer kopya çekmezsem aksi takdirde benim 6 tekerli bebek arabalarının diğer çeşitlerinide görmek zorunda kalabilirsiniz:))))

  9. sesicim mesajın bu sefer başarıyla geldi okudum:)teşekkür ederim…ama bari kendi sitemde şuna 6 tekerli bebek arabası demeyeydin:))))karizmama kocaman bi çizik attın:)ben onu millete anlaşılması herkese nasip olmayan sanat eseri diye yutturduydum:))))))))

  10. kondor diyor ki;içimde bir ümit var. Ne güzel inşalallah ısınırda baharla beraber gerçek olur?

    Ümid etmek yetmiyor,inanmak çookk inanmak gerek!.. İkilemeden…Neden olmasın?

  11. Buarada SEVGİLİ EDİTÖRLERİMMM…Konu başlığımda foto yok?!…Köpişlerimi koymuştum ama aşağıya inmiş bir zahmet onları başlık altına alabilir misiniz?

  12. Fraise[pilli_silinen_hesap]

    Bende diyorum bu foto neden çıkmıyor… Cache mi yaptı firefox :)

  13. bir karışıklık olmuş sanırım. sevgili nokturn, bu şekilde tamam mı yoksa başka imaj var mıydı? vardı ise değişiklik yapıp ekleyebilirsin, ben de hemen onaylarım.

  14. şayncim çok teşekkür ederim ilgine..sanırım saatoniki halledecek..ikisi olan fotoydu benim koyduğum, tekrar yolladım..

  15. =) çok şeker olmuş bunlaaaaaaaaaaaar!! ay sitedeki herşeye de sulanılmaz biliyorum ama ben bunlardan istiyorum yaaa!!burunlarını koparıcam ısırcam tutmayın beni!!ellerine sağlık nokturn :)))

  16. İçimde Bir Ümit Var…

    sen beni öldürcen mi… çıldıtcan mı… CANIM:)KÖPÜŞLER GÜZEL…BAŞLIIIIIIIIIIK DAHA GÜZEL:)

  17. zmrzilinka ısır ısırrr :))))teşekkür ettiimmmm..yollıyım sana birini hedayee??:))sefacım sen yeter ki marifetten yorumlarını esirgeme yeter…teşekkür ettim sana da:)

  18. Fraise[pilli_silinen_hesap]

    sefa97 diyor ki;İçimde Bir Ümit Var…sen beni öldürcen mi… çıldıtcan mı… CANIM:)

    Bende Binnazın sözleriyle konu açıcam :D Çalgıcı karısı binnazesnaf karısı binnazohh yandan :D

Bir cevap yazın

Paylaşırsanız çok makbule geçer:
Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Pin on Pinterest
Pinterest
Share on LinkedIn
Linkedin

Amigurumi yavru fare yapımı

| | 0 Yorum

Şöyle kolay bir amigurumi yok mu acaba, diyorsanız buyrun bakalım. Aşağıdaki ip ve 5 numara tığ, gözler için iri siyah kum boncuk, ağız ve bıyık için bir sap siyah ip lazım. Gövde...

Örgü kedi anahtarlık yapımı

| | 0 Yorum

Amigurumi örgü kedi anahtarlık nasıl örülür? Minik, sevimli bir amigurumi örgü kedi anahtarlık yapmak ister misiniz? Fotoğrafta gördüğünüz kadar da sevimli olacak üstelik. Hadi başlıyoruz: sh 6x 6v 1x1v 2x1v...

Örgü kordon fiyonk yapımı

| | 0 Yorum

Örgü kordon fiyonk yapımı. Şeker mi şeker bir patik süsleme fikri ile geldim yine Ben patik süslemede kullanıyorum bu tür şeyleri ama siz her şey için yapabilirsiniz. Hep aynı süslemeleri...

Amigurumi fare nasıl örülür?

| | 4 Yorum

Bu sevimli amigurumi fareleri örmek isterseniz aşağıda vereceğim açıklamaları dikkatle takip etmeniz yeterli. Ben aşağıda gördüğünüz ipi ve 5 numara tığ kullandım. Bir de gözler için iri kum boncuk ve...

Amigurumi koala yapmayı öğreniyoruz

| | 2 Yorum

Amigurumi oyuncak koala nasıl yapılır, detaylı bir anlatım ile paylaşalım. Amigurumi yani örgü oyuncaklar yıkanabildiğinden ve plastik malzeme kullanılmamasından ötürü çocuklar için oldukça sağlıklılar da. Gelelim amigurumi oyuncağımızın nasıl örüldüğüne…...

Amigurumi bebek yapılışı

| | 0 Yorum

Amigurumi bebek örgü tariflerimi sizlerle paylaşmak istedim. Profilimdeki linklerden youtube kanalıma gelerek anlatımlı örgü videolarıma da bakabilirsiniz. Terimler: sh: Sihirli halka x: Sık iğne v: Arttırma a: Eksiltme FLO: Ön...

Video: Amigurumi horoz yapımı (beden)

| | 0 Yorum

Amigurumi horoz yapımı tarifinde horozun bedeni nasıl örülür onu göreceğiz. Aşağıda başlangıç kısmının yazılı örgü tarifi de mevcut, gerisini videoda adım adım anlattım. Eğer faydalı bulursanız youtube kanalıma abone olmayı...

Video: Amigurumi Örgü Çilek Yapımı

| | 0 Yorum

Amigurumi örgü çilek yapımı videosunu izleyerek siz de ister oyuncak, ister aksesuar olarak kullanabileceğiniz böyle tatlı örgü çilekler yapabilirsiniz. Amigurumi Örgü Çilek Yapımı Kırmızı, yeşil ve krem renk iplik, 3...

Amigurumi elma yapımı

| | 0 Yorum

Amigurumi elma yapımı videosu ile merhabalar. İster oyuncak olarak yapabileceğiniz ister dekoratif olarak kullanabileceğiniz tığ işi elma için tığ numarası 3 mm, 4 de olur. ip renkleri ise kırmızı yeşil...

Motifli örgü top yapımı videolu anlatım

| | 0 Yorum

Motifli örgü top yapımı ve örgü videosu paylaşacağım sizlerle bugün. 12 motif ve 4 renkten oluşan örgü topun yapımı oldukça kolay ve hızlı ilerliyor. Motif ne kadar büyük olur ise topumuz da o...

Amigurumi örgü kedi tarifi

| | 0 Yorum

Amigurumi örgü kedi oyuncak tarifi mi aramıştınız? O zaman doğru yerdesiniz. Bu cici pembe örgü kedi nasıl yapılır, biraz tığ işi bilen herkesin faydalanabileceği şekilde, marifetli arkadaşımız Fatma Zehra Hanım...

Amigurumi örgü oyuncak kedi tarifi

| | 0 Yorum

Amigurumi oyuncaklar dünyayın ele geçirmeli! Zaten yavaşça da geçiriyor gibi, ne dersiniz? Örgü oyuncaklara biz de bayılıyoruz ve sağlığa zararlı plastik oyuncaklar yerine bu güzelim örgü oyuncakların yaygınlaşmasını istiyor, destekliyoruz....