İçinde kahve,çay var

-

Arkadaşım için hazırladığım hediye sepetinden çay,kahve torbası.Çuvaldan diktim,işledim içine mis kokulu kahve,bitki çayları koydum.Çok çalışıyor,yoruluyor.Kahve içip dinlesin,eline aldığında onu ne çok sevdiğimi hissetsin istedim.

21 yorum gelmiş

  1. glin

    Eveet,çok sevindi arkadaşım.Ben de çok şanslıyım bu konuda Banu,bak sizler de eklendiniz listeye.

  2. quarkn

    Çok zarif bir düşünce gerçekten. Ayrıntılarda süper.Buharı bile üstünde. Kahve içesim geldi:))

  3. fiamma1

    canım ellerine saglık harika olmuş:))) kokusunu hissettim..sabaha kadar sabredeyim bari benim de canım kahve cekti şimdi:)))iyi ki bir yemek sitesine uye değilim geçenlerde de sergun un bardak altılıgı biskuvilerinden canım cekince tırım tırım evde petubour aranmıştım:)))

  4. glin

    Teşekkürler quarkn.Ayrıntılara özen göstermeyi severim.İçinde kahve ve poşetleri kırmızı diye kuşburnu çayı var bir de.Ben okkalı bir TÜRK KAHVESİNİ hiçbirşeye değişmem fiamma.Kahve kokusu denilince ilk o gelir aklıma.şöyle miss gibi.Bak şimdi de benim canım istedi.Ne olacak halimiz böyle..??

  5. banuca

    E hadi bana kahveye gelin, şööyle verandada mis gibi hava eşliğinde size okkalı birer kahve yapayım, fal bakan var mı???

  6. quarkn

    Mis gibi hava mı? Burda hava acayip kasvetli. Mis gibi hava, veranda da kahve deyince hemen baktım Banuca bana yakınsın. Ankara Kocaeli ne var sanki hemen kahveye gelirim. Gezesim var herhalde benim de:))

  7. glin

  8. quarkn

    Bulutgölgesi, İdare etmek ne demek! Büyük bir zevkle… Ayrıca bugün Ankara’da da hava çok güzel. Olsun biz de verandasız, mis havasız sadece kahveyle idare ederiz:))

  9. quarkn

    Ha bide kaldık zaten biz bize…Çünkü Banu teklifi yaptı sonra kayboldu. Geliriz diye korktumu acaba:))

  10. glin

    neden olmasın?ama haksızlık etmeyelim, bugün tam mis gibi bir bozkır havası var başkent te.

  11. banuca

    Gliiiin, misafirlerimi kandırma bakiiim, fırtınaya karşı özel bağcıklarım var:)) quarkn sen bakma gline, hatta onu da kap gel de görsün buraları. Benim kapım tüüüüm dostlara açık, dostlukla gelen dostluğu bulur, tabii kahveyi de:))

  12. glin

    Banu,”neden olmasın ”sana yazılmamış bir cümleydi hayatımbak.mesaj gönderme zamanına.Bir önceki mesaja cevaptı…yine de sağol anlayışın için.Misafirlerini kandırmaksa iyi fikir.sen sadece bana kalırsın o zaman ;=))

Bir Cevap Yazın

Pullu tülbentler

| | 0 Yorum

Sarma nakış işlemeli yatak örtüsü

| | 0 Yorum

Punch işi çiçekli havlu

| | 0 Yorum

Punch nakışı çiçekli paspas

| | 0 Yorum

Anlatımlı dantel motifi yapımı

| | 0 Yorum

Yeşil kadife Kuranı-ı Kerim seti

| | 0 Yorum

İşlemeli kadife Kuran-ı Kerîm seti

| | 7 Yorum

Nakış işlemeli bordo eşarp

| | 0 Yorum

Nakış işlemeli eşarp

| | 0 Yorum

Nakış / Pembe ortancalar

| | 2 Yorum

Nakış / Orda bir köy var uzakta

| | 4 Yorum

Sap işi nakışlı pano

| | 0 Yorum

Basit nakış işlemeli örtü yapımı

| | 0 Yorum

Nakış işlemeli kumaş kitap kılıfı

| | 2 Yorum

Nakış işlemeli peçete yapımı

| | 0 Yorum