İçinizi hafifletecek 10 ambalaj süsleme marifeti

-

Screen shot 2014-05-07 at 2.34.05 PM

Süt içmek güzel, ayran içmek şahane. Hele yazın sıcağında hafifletici light ürünler daha bir tercih sebebi. Tabii ki biz marifetliler o süt, peynir, yoğurt, ayran ambalajlarını, şişelerini boşalttıktan sonra onları atamayız da satamayız da, evirir çevirir, süsler püsler, başka bir şekilde kullanırız. İşte içinizi hafifletecek 10 ambalaj süsleme çalışması. Mesela bu dekupajlı, kırnap ipi ve nazar boncuğuyla süslü şişe süper bir vazo olmuş.

Screen shot 2014-05-07 at 2.49.04 PM

2. Çuval kumaşıyla ve dantelle kaplanıp peçeteliğe dönüşen bu kutuda eskiden ne vardı dersiniz? Evet, tabii ki peynir. Kahvaltılarda light peynir yiyip kilo almıyoruz, kutusuyla da çeşitli şıklıkların peşinde koşuyoruz.

Screen shot 2014-05-07 at 2.38.03 PM

Screen shot 2014-05-07 at 2.53.08 PM

4. Yoğurt ve peynir kutularını cicili puantiyeli kumaşlarla kaplıyoruz, kurdele ve düğmelerle, tığ işi ve dantel motiflerle süslüyoruz, işte böyle süper saksılarımız oluyor. Hediye etmek için şahane değilse ne?

Screen shot 2014-05-07 at 2.55.10 PM

5. Küçük diyet yoğurt kutularını bile atmıyoruz, çocuklarla el işi etkinliği yaparken böyle minnoş evler yapmak için kullanıyoruz. Yapıştırıcı, kalem, karton ve hayal gücü yetiyor da artıyor. Light ürünlerle sağlıklı beslenip enerjimizi yüksek tutuyoruz ki ufaklıkların hızına yetişebilelim.

Screen shot 2014-05-07 at 3.02.54 PM

6. Hafifliğin timsali pembe ile romantizmin doruklarında bir peynir kutusu süsleme çalışması. Pembe kumaş ya da keçe ile dolama çiçekler, pembe tüller, çöp şiş, pembe kurdele ve pembe vazo taşları ile yapılmış, “pembe, gönlüm sende”cileri mutlu edecek bir çalışma.

Screen shot 2014-05-07 at 3.08.49 PM

Hafiflemek? Evet, işte böyle bir şey. Nerede kalmıştık?

Screen shot 2014-05-07 at 3.09.47 PM

7. Bu peynir kutusu da kurdelelerle, boncuklarla, pullu şeritle süslenmiş, olmuş size bir kalemlik. Hafif beslenince insanın yaratıcılık gücünün arttığı da bilimsel deneylerle kanıtlanmış bir gerçek. Tamam tamam değil, ama bize gayet mantıklı göründü doğrusu.

Screen shot 2014-05-07 at 3.12.51 PM

8. Süt şişelerini alabildiğine pastel renklerde cam boyası ile boyayıp, yine aynı havalarda dekupaj uygulaması yapıyoruz, dantel ve kurdelelerle süslüyoruz, sonuç bu oluyor. Nefis değilse ne? Bunlara bakınca insanın ruhu hafifliyor, light ürünlerle destekleyince de bedeni. Alan memnun, veren memnun.

Screen shot 2014-05-07 at 3.17.34 PM

9. Ayran şişelerini de kesiyoruz, kalemleri organize etmek için böyle kutular yapıyoruz. Biraz da süsleyebiliriz gönlümüze göre tabii. Bizde atmak yok, yenilemek, geri dönüştürmek var.

Screen shot 2014-05-07 at 3.25.01 PM

10. Cam boyamayı da çok severiz. Cam yoğurt kaplarını zaten asla atmayız ama böyle capcanlı bir renkle boyayıp, üzerine puantiyeler kondurup, kocaman bir mumluk olarak kullanmaya da hayır demeyiz.

Sütaş Light ailesi ile hafif beslenin. Çünkü en büyük marifet, sağlıklı olmak.

Screen shot 2014-05-07 at 3.26.46 PM

Screen shot 2014-05-07 at 3.35.25 PM

Bir Cevap Yazın

shane

Dekupajla şişe süsleme

| | 0 Yorum

Cam kadeh süsleme

| | 0 Yorum

Mavi çiçek süslemeli kolonya şişeleri

| | 0 Yorum

Çiçek süslemeli kolonya şişeleri

| | 0 Yorum

Çubuklu oda kokusu yapalım

| | 0 Yorum

Geri dönüşüm cam şişeler

| | 0 Yorum

Kolonya şişesi süsleme

| | 0 Yorum

Balonla cam bardak süsleme

| | 0 Yorum