İğne oyası modellerine bakmaya doyum olmaz

-

İğne oyası modellerine göz atmak her zaman hoşa gider diye düşünüyoruz. Bu el işinin inceliği, zarafeti eşine az rastlanır türden. Minicik bir iğne ve bir parça iple örülen iğne oyası için ortaya konan emek, göz sağlığını tehlikeye atacak cinsten, orası kesin. Ortaya çıkan sonuç ise başka gözler için ziyafet. Anadolu el işçiliği geleneklerinin kendine en özel yer bulmuş olanlarından biri şüphesiz iğne oyası. Zaman içerisinde iğne oyası işleyenlerin sayısı belki azaldı ama bize sorarsanız son zamanlarda yine bir yükseliş var. İşte sayfalarımıza konuk ettiğimiz bu seferki marifetli arkadaşımızın da birbirinden güzel iğne oyası işleri bunu kanıtlar nitelikte.  emilinin_oyalari ismiyle Instagram ve Facebook’ta yer alan marifetlimizin iğne oyası yazma ve havlu kenarı işleri gerçekten çok keyifli.

Yazma kenarı, havlu kenarı, tülbent kenarı olarak karşımıza sıkça çıkan iğne oyası örnekleri, zaman zaman takı tasarımında, tespih uçlarında, fularlarda, masa örtülerinde, namaz örtülerinde, kimi ev tekstili süslemelerinde, hatta panolarda kendine yer buluyor. Geleneksel olarak çeyizler için özenle hazırlanan iğne oyalı işler meraklısına asla yetmez, biliyorsunuz değil mi? Ne kadar çok da olsa evin hanımları, akrabalar iğne oyası işleyip çeyize eklemeye devam eder. Bu naif gelenek de iğne oyasının asla ölmeyeceğinin bir işareti aslında. İğne oyası, emek kelimesinin somut karşılıklarından biri olarak, yeterince sevilmeye devam edecek her daim.

Sayfamızdaki bu güzel iğne oyası yazma ve havlu kenarlarına göz attıktan sonra arkadaşımızın Instagram hesabını da takibe alın.

Bir Cevap Yazın

shane

İğne oyası ve boncuklu fular kenarı

| | 0 Yorum

İğne oyası fular kenarı modeli

| | 0 Yorum

İğne oyası takılar

| | 0 Yorum

İğne oyası ve örgü çiçekli ayraçlar

| | 0 Yorum

İğne oyası incili küpe

| | 0 Yorum

10 kolay iğne oyası kenar danteli örneği

| | 0 Yorum

Video: İğne oyası zürafa yapımı

| | 0 Yorum

İğne oyası tespih süsleri – instahamarat

| | 0 Yorum

Efe oyalı otantik kolye

| | 0 Yorum