İĞNEDENLİK-8

-

Bıktığınızı düşünüyor ve yorum beklemiyorum.

20 yorum gelmiş

  1. fiamma1

    Ben de yazacağım sevgili neduk, müdavimin olduk:)renk skalasını tanıyoruz, nasıl düzgün dikilir görüyoruz, heyecanını paylaşıyoruz. Sen paylaştığın için teşekkürler…Bu hafta yapabilirsem çok şirin ve komik bir iğnedenlik yapıp ben de sizlerle paylaşacağım:) ama biraz zamana ihtiyacım var:)

  2. fiamma1

    Bence cesaret et neden yapmıyorsun ki,esprili olur minik bir don giydirirsin olur biter sevgili neduk:)) Benimki o değil merak et biraz bitince burada yayınlarım,benimki malzeme olarak komik sadece:)

  3. esinsel

    bıkılır mı hiç, herbiri ayrı güzel.ellerine sağlık, baktıkça içim açılıyor:) renkleri ne kadar güzel denkleştiriyorsun.

  4. yenihayat54

    :)hadi bende ortaya bi soru atayım..kimin poposuu iğneliyomuş gibi hissedersiniz böyle bir iğnedenlikle.))ben kocamı iğneliyomuşum gibi dahada derine batırırdım..kavga etmeyi sevmem,bende böle alırım hırsımı,kızdığım zaman:))her ikiside mükemmel ellerine sağlık neduk…

  5. sesiber

    ahahahaha açar açmaz gördüm, güldüm güldüm sesle, uykulu gözlerim açıldı gülerken. çok süpermiş. ten rengi çorapla da kaplanabilir.

  6. SEMYIL

    bende güldüm. hala gülüyorum. çok güzel :))) :))))güne iyi başladım sayenizde :))) :))))çorap iyi fikir de iğne battıkça kaçarsa iyice çıplak kalmaz mı? o zaman :)) :)))

  7. kondor

    benim gözdem buydu ama bu mor olan işi bozdu ikisi arasında kaldım. Kırmızı modeli bu renkler düşündüm ikisede gözdem oldu.

  8. dilevser

    yapmaktan sıkılmadığınız sürece biz gayet memnunuz, biz dedim yorumlara dayanarak izniyle arkadaşlarımın :) çok güzel ellerinize zevkinize sağlık..

Bir Cevap Yazın