İki Şişle Eldiven Ördüm

-
Mor Eldivenlerim
Mor Eldivenlerim

Kendime eldiven ördüm. Geçenlerde nineciğim kendine kar taneli kırmızı eldivenler örmüş. Bayıldım, nasıl diye sordum, kısa bir sürede yapılışını yazıverdi bloguna. Bende hemen başladım. Üstüne desen yapmadığım için sonra pişman oldum. Üstüne çiçek işleyecektim ama şu anda fon olarak kullandığım etaminle ilgili bir projeye başlıyorum. Hani şu kartpostal kampanyası varya. Çoğu arkadaş bitirip postalamış bile. Eldivenlerimin çiçeklerini bir araya sıkıştırırım artık. Ya da daha önce Pinkly’nin eklediği gibi böyle yaparım eldivenlerimi.

6 yorum gelmiş

  1. pinkly

    DenDenAk, ellerine sağlık çok güzel olmuş bu eldivenler :) rengini de pek beğendim, güle güle kullan. bu arada panda fikrini uygularsan seninkiler mor panda olacak :) kimbilir belki mor olunca daha bir şirin olurlar ne dersin ? :)

  2. DenDenAk

    Mor rengi sevenlerdensin sanırım. Kartpostallarım bitince ilk iş eldivenlerimle ilgileneyim, hatta şimdi kalkayım kartpostallara döneyim.

  3. DenDenAk

    Teşekkürler yamalı bohça, kış burada -25lere kadar düşüyormuş sanırım daha korunaklı birşey lazım, benimki kendimi oyalamak.teşekkürler acemihobici. eşime baskı yapıyorum alçı ve tutkal al diye ben tatilde kızımı kreşe göndermedim soğukta çıkamıyorum. Bakalım gelsin ortaya neler çıkacak.

Bir Cevap Yazın

Dekoratif örgü eldiven

| | 0 Yorum

At aksesuarlı kırmızı dantel eldiven

| | 0 Yorum

Kristal taşlı ekru dantel eldiven

| | 0 Yorum

Kristal taşlı beyaz dantel eldiven

| | 0 Yorum

Ebru renkte file gelin eldiveni

| | 0 Yorum

Beyaz tül eldiven / nikah eldiveni

| | 0 Yorum

Şeker pembe tül eldiven

| | 0 Yorum