iki yüzlü nevresim

-

İki farklı düz renk kumaşla diktiğim nevresimin yine iki tarafına farklı süslemeler yaparak iki tarafınında kullanılmasını sağladım.Bir tarafına büyük bir çiçek aplike ettim.Diğer tarafına minik bir çiçek bahçesi.

Yorumlarınızı almak üzere paylaşımlarınıza sunulmuştur:))

19 yorum gelmiş

  1. akoni

    çok beğendim, çok cici olmuş..gonul, ellerinize sağlık. üçgenler ütü yaparken uğraştırır mı acaba?

  2. acemihobici

    bu ne kabiliyettir anlamadım valla. kırk yıl uğraşsam beceremem herhalde. her yaptığınız şeyi ağzım bir karış açık seyrediyorum. elleriniz dert görmesin.

  3. Daliya

    Çok beceriklisin gönüldenele. tekrar söylüyorum ama..Güle güle kullan. bu kullandığın çiçekleri nasıl alıyorsun metreyle mi? satılıyor

  4. gonuldenele

    Çok teşekkürler arkadaşlar yorumlarınız için.Daliya,cabam sanırım yastık kenarlarındaki papatyaları soruyorsunuz.Onlar gipür ve metre işi alabilirsiniz.Düz beyaz krem ve ortaları değişik renklerde olanları var.Tek tek kesilip kullanılabiliyor.

  5. aheng

    Sevgili gonuldenele,sizin diktiklerinizi özellikle nevresim takımlarınızı hayranlıkla takip ediyorum, bu da harika olmuş,özellikle çiçek bahçesine bayıldım,çok çok güzel olmuş,ellerinize sağlık.

  6. gonuldenele

    Sevgili aheng nevresimlerde değişik modeller dikmeyi çok seviyorum.Beğeniler ve bu güzel yorumlarda motive ediyor.Çok sağolun.Sevgiler.

  7. selmatozan

    keşke bütün ikiyüzlüler bu şekilde olsa..öyle zarif öyle güzel ki.. biz buna gene de iki yüzlü demeyelim de çift taraflı diyelim, ne dersin:)

  8. gonuldenele

    selmatozan diyor ki;keşke bütün ikiyüzlüler bu şekilde olsa..öyle zarif öyle güzel ki.. biz buna gene de iki yüzlü demeyelim de çift taraflı diyelim, ne dersin:)

    Selmacım haklısın,keşke ikiyüzlüler böyle olsa.Bende bu ismi kötü imajı silmek için koydum zaten:))

Bir Cevap Yazın