Pazartesi, Aralık 5, 2016
iki yüzlü nevresim

iki yüzlü nevresim

19

İki farklı düz renk kumaşla diktiğim nevresimin yine iki tarafına farklı süslemeler yaparak iki tarafınında kullanılmasını sağladım.Bir tarafına büyük bir çiçek aplike ettim.Diğer tarafına minik bir çiçek bahçesi.

Yorumlarınızı almak üzere paylaşımlarınıza sunulmuştur:))

19 YORUMLAR

  1. bu ne kabiliyettir anlamadım valla. kırk yıl uğraşsam beceremem herhalde. her yaptığınız şeyi ağzım bir karış açık seyrediyorum. elleriniz dert görmesin.

  2. Çok beceriklisin gönüldenele. tekrar söylüyorum ama..Güle güle kullan. bu kullandığın çiçekleri nasıl alıyorsun metreyle mi? satılıyor

  3. Çok teşekkürler arkadaşlar yorumlarınız için.Daliya,cabam sanırım yastık kenarlarındaki papatyaları soruyorsunuz.Onlar gipür ve metre işi alabilirsiniz.Düz beyaz krem ve ortaları değişik renklerde olanları var.Tek tek kesilip kullanılabiliyor.

  4. Sevgili gonuldenele,sizin diktiklerinizi özellikle nevresim takımlarınızı hayranlıkla takip ediyorum, bu da harika olmuş,özellikle çiçek bahçesine bayıldım,çok çok güzel olmuş,ellerinize sağlık.

  5. Sevgili aheng nevresimlerde değişik modeller dikmeyi çok seviyorum.Beğeniler ve bu güzel yorumlarda motive ediyor.Çok sağolun.Sevgiler.

  6. keşke bütün ikiyüzlüler bu şekilde olsa..öyle zarif öyle güzel ki.. biz buna gene de iki yüzlü demeyelim de çift taraflı diyelim, ne dersin:)

  7. selmatozan diyor ki;keşke bütün ikiyüzlüler bu şekilde olsa..öyle zarif öyle güzel ki.. biz buna gene de iki yüzlü demeyelim de çift taraflı diyelim, ne dersin:)

    Selmacım haklısın,keşke ikiyüzlüler böyle olsa.Bende bu ismi kötü imajı silmek için koydum zaten:))