ikinci posta yola çıkıyorrr…

-

Kartpostal etkinliğinde ikinci etap kartlarımı hazırladım.İlk postadan sonra elimde sadece 2 adres kalmıştı.Yeni adresler toplayıp kartlar hazırlandı nihayet.

19 yorum gelmiş

  1. DenDenAk

    Postacı kapımı çalmış, bulamamış bırakmış, gitmiş.Tam bir süpriz oldu çünkü posta kutumu, defterimi, hafızamı karıştırdım senden kart beklemiyormuşum, ya da bende arada oluyor kayıp anlar onlardan değil değil mi? Çok mutlu oldum sonuçta, yazıştıysakda çaktırma, hala gülümsüyorum çünkü. Çok teşekkür ederim şu anda kendimi harika hissediyorum.

  2. esinsel

    işte benim güzeller güzeli mavi kuşum ve mavi kurdeleli kartım:))) eve gelir gelmez beni sımsıcak sardılar.çok sevindim çok mutlu oldum ve çoook teşekkür ederim canım arkadaşım:)) bütün zarafetinle sardın beni.

  3. alonenes

    şarı kuşlu güzellik varya o bende…inanmıyorum ablam ya şok oldum çok teşekkür ederim…ellerine sağlık…

  4. gonuldenele

    alonenescim sürpriz yapmak istedim,olmuşta anladığım kadarıyla:))esinselcim yazdıklarınla sende beni sardın sevginle sıcacık…adadenizi canım beğenmene sevindim.Dendenak ,çaktırmıyorum canım:)))kartlarımın gittikleri yerlere mutluluk götürdüğünü bilmek çok güzellll….

Bir cevap yazın

Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Pin on Pinterest
Pinterest
Share on Google+
Google+
Share on LinkedIn
Linkedin