ilginç bir pano yapmak ister misiniz?

-

Çok kolay ve güzel bir çalışma.Benim kağıttan telkari dediğim teknikleyapılmış.Kağıt yerine metal plaka ile yapıldığını düşünüyorum.Rusça biliyorsanız bakıp beni düzeltin lütfen.Şeffaf dosyalardan,renkli asetatlardan hatta ıslatılıp esnemesi sağlanarak kaplama plakalarından bile yapılabilir

17 yorum gelmiş

  1. pinkly

    Çok şıkmış bu, paylaşım için teşekkürler sevgili nalana :) Bu arada sanırım yanlışlıkla “yaptım” etiketi eklemişsiniz.

  2. gunesedogru

    resmin altını rusçadan çevirdim bu çıktı :))Tebrikler tüm arkadaşlarıma (eski mevcut ve gelecekteki) profesyonel bir tatil!Size başarı, sağlık, yaratıcı ruhu ve isterseniz, tabii ki, yaz tatil erken başlangıçlı!

  3. nalana

  4. belgin41

  5. aheng

    Süper bir şey bu,boş bir zaman bulabilirsem koridoruma bu tarz bir çalışma yapıcam,ama salonda iki pencerenin arasına da çok hoş olabilir,peki bunu duvara nasıl sabitliycez,fikir bekliyorum arkadaşlar,bu arada Nalan abla çok teşekkür ederim bu aralar çok orjinal işler ekliyorsun.

  6. nalana

    hımmm dönem ödevi iyi fikir,İremin okulu yeni açılmışken annesiyle nalan teyzesi dönem ödevini hallaetti,diğer işler de ona kalsın.dersler falan,fiamma sen de komşudan ödünç duvar alıver anacım,h.m ,belgin,sevindim beğendiğinize,pinkly,yaptım ı nasıl eklediğimi bilmiyorum farkında değilim.yalancı olmamak için hemen bir tane yapayım bari.Ama kartondan yaparım şu an elimin altında kağıt,makas ve yapıştırıcı var nasılsa:)

  7. polyanna 69

  8. aytacrafts

    neydi bunun adı nalan abla queling miydi,geçen sene bi ara çıldırıyordum bunun için,dünya kadar site geziyordum hergün,muhteşem şeyler yapılıyor bununla,yurt dışında kitler halinde satılıyor malzemeleri netten,kartondan ufak bişeyler yapmaya çalışmıştım olmadı,burda satılıyormudur malzemesi,niye çıkardınki sen bunu yine benim karşıma ne güzel unutmuştum:))

Bir Cevap Yazın

Dantel kitap ayracı yapımı

| | 1 Yorum

Video: Düz nakış işleme nasıl yapılır?

| | 0 Yorum