İlginç Hediyeler ile Farklılığınızı Göstermenin Tam Zamanı!

-

Bazı zamanlar sıradan değil ilginç olmak isteriz. İlginçlik yaşamımızı renklendirir, kendimizde yeni hisler keşfetmemizi sağlar. İlginç kıyafetler, ilginç geziler, ilginç tarzlardan da sonra sevdiklerimize vereceğimiz hediyeler de ilginç olsun isteyebiliriz. İlginç bir hediyenin farkı akılda kalıcı ve unutulmaz olmaktır. Peki sizce gerçekten ilginç hediyeler bulmak kolay mı? Aynı tarz üzerinden gittiğiniz sürece bunun kolay olduğunu söylemek gerçekten zor olur. Örneğin sevgilinize ilginç bir çanta hediye edebilirsiniz. Ancak görünüşü her ne kadar ilginç olsa da sonuçta insanlar sevgililerine yıllardır çanta gibi eşyalar hediye edebiliyor. Bizce aranan farklılık bu değil. Hediyeyi ilginç yapmak için öncelikle tarzını değiştirmekle işe başlamaya, ne dersiniz? Örneğin, hediyede yepyeni bir dönem başlatan bodo.com’un deneyim hediyeleri ile! Bodo, tüm sevdikleriniz için ilginç, sıra dışı ve modern bir tarz sunarken çılgın hediyeler ile ömür boyu unutulmayacak heyecanlar yaşatıyor. Eğitimden eğlenceye, çeşitli aktivitelerden geziye kadar en popüler alanlardan onlarca deneyim bu platformda!

İlginç hediye önerileri
Annenize, babanıza, arkadaşlarınıza, kardeşinize, sevgilinize, eşinize, çocuklarınıza veya öğretmenlerinize bambaşka dünyaların kapılarını aralayan en ilginç bodo deneyimlerini sunabilirsiniz. “Uçuşlar”, “Romantik”, “Sanat”, “Yemek Workshop’ları”, “Yeni Deneyim”, “Oyunlar ve Partiler”, “Su Aktiviteleri”, “Aktivite”, “Sürüş Deneyimi”, “Atış Deneyimi”, “Adrenalin”, “Tekno”, “Tatil”, “SPA ve Masaj” gibi benzersiz kategorilerde heyecan dolu alışverişin keyfini çıkarın. “Börek Yapım Dersi”: Bodo’da sunulan pek çok yemek kurslarından sadece biri. Sevdikleriniz için lezzetli börekler pişirebilmenin tüm püf noktaları bu eğitimde. “İki Kişi için Sinema Keyfi”: Sinemanın nesi ilginç, demeyin. Bu sinema yalnızca iki kişiye özel hazırlanan ve katılımcıların kendi getirdikleri filmi izleyecekleri özel hissettiren bir hediye. “İstanbul Üzerinde Küçük Uçak Turu”: Evet, yanlış duymadınız. Dilediğiniz kişiye heyecan verici bir uçak yolculuğunu kolayca hediye edebilirsiniz. “Motosiklet Sürüş Eğitimi”: motosiklet sürmenin temel tekniklerini kısa sürede öğrenebilirsiniz.

İlginç hediye fikirleri
Aslına bakarsanız bodo’da her bir deneyim oldukça ilginç ancak en farklılarını sizler için inceleyelim. Sevgilinizle fazlasıyla romantik bir Sevgililer Günü geçirmek isterseniz: ‘’Romantik Yat Gezisi’’, pahalı takılardan veya kocaman çiçek buketlerinden çok daha ilginç. ‘’Yamaç Paraşütü Tandem Uçuşu ve Video Çekimi’’: ‘’Sana gökyüzünü hediye ediyorum!’’ demek istediğiniz arkadaşlarınıza. ‘’Yapay Duvar Tırmanışı’’: eğlencenin ve hareketin her türlüsüne varım, diyenler için. ‘’Macaron Yapım Dersi’’: Macaron hediye edeni görmüşsünüzdür belki ama eğitimini hediye eden havalı kişi, siz olabilirsiniz. ‘’Çocuk için Trambolin Parkı’’: minik yavrunuz sizin elinizdeki kutuda her zamanki gibi oyuncak, olduğunu düşünebilir ancak çok daha mükemmeli olduğunu açtığında öğrenecek. ‘’Sanal Gerçeklikte Çizim’’: resim yapmayı seven kardeşinize verebileceğiniz sıra dışı bir hediye. Bodo ile hayatı farklı yaşamanın keyfine varın.

Bir cevap yazın

Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Pin on Pinterest
Pinterest
Share on LinkedIn
Linkedin

İyi ki doğdun 10marifet!

| | 8 Yorum

Sevimli 10 penguen yapımı

| | 0 Yorum

Evimin kedisi – rölyef pano yapımı

| | 4 Yorum

Kış güzeli Ivy

| | 21 Yorum

Kırmızı paltolu kız kolyesi

| | 3 Yorum

Kar canavarı Yeti ve Eskimo kız

| | 2 Yorum

Cevizlerden kapı süsü yapımı

| | 0 Yorum

Kapşonlu atkı yapımı

| | 4 Yorum

Örgüden minyatür ev

| | 7 Yorum