İlginç taçlar

-

Bu güzel taçları yapan aramıza yeni katılan bir arkadaşımız olan1411gmz1411Kendisi yeni olduğundan işlerini tanıtmamı benden rica etti.Ben de sitesini gezipyaptığı güzel işleri görünce bu ricayı seve seve kabul ettimAramıza hoş geldin 1411gmz1411 diyor ve diğer işleri görmenizi tavsiye ediyorum

9 yorum gelmiş

  1. hoşgeldiniz 1411gmz1411.nalancım tavsiye etmişse o siteye bakılmazmı?bende baktım ve çok beğendim,ellerinize sağlık.

  2. sen de hoşgeldin esinselciğim özlettin kendini.Beğendiğine sevindim. arkadaşımıza destek verelim onu ilk fırsatta blogda da tanıtalım.gerçekten özenli çalışmış.

  3. Blogu gezdim. Bu taçlar bana 30 lu yıllardaki çarleston dönemi saç süslerini anımsattı, çok güzeller…

  4. cok tesekkur ederım guzel yorumlarınız icin. Nalana bir Ankara li olarak sana sonsuz tesekkurlerimi sunuyorum…hem blogtan hemde burdan takip ediyorum sizi.

  5. Burada tanışıp samimi olduğum imkan bulunca yüzyüze geldiğim arkadaşlarımdan yüzdeyüz memnuniyet ve sıfır hayal kırıklığı yaşadım .Bunun sebebini de insani ilişkilerde satır aralarını okuyabilmem kadar önemli bir ortak noktamızın bulunması.Ben buna kısaca PAYLAŞMAYI SEVMEK diyorum.Güzellikleri paylaşmayı sevenler allah da bizlere hep paylaşarak çoğaltacağımız güzellikler nasip etsin.Sen de 1411gmz,_adın çok uzun yaaaa_aramıza hoş geldin.Ankarada olduğuna göre seni de yakından tanımak isterm.

  6. evt isim baya uzun gmz demeniz yeterli olur 1411 d.tarihim o yuzdendi:) yeni eldiven ve tul uzerine boncuk isleme ortumude sayfama koyucam.Sevgili nalana bende cok isterim ve cok memnun olurum..

  7. Gamze kuzum ,sen ne hakla benim doğum günümü çalmaya cesaret edebiliyorsun bakayııııııımalaallah tesadüzxfe bakharf eklemelerini kucağıma kök salarak beni izleyen torunpaşa yaptı.çocuğumun izi diye silemedim.annesi yapsaydı kesin döverdim:))))

Bir cevap yazın

Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Pin on Pinterest
Pinterest
Share on LinkedIn
Linkedin