Pazar, Aralık 4, 2016

6 YORUMLAR

  1. Görünüm çok güzel ama beni temizliği düşündürdü, galiba temizliği biraz zor olur bunun. Hele çocuklu evde. Aralarına hep kırıntı dolar.

  2. kesinlikle yamalı bohçayla aynı fikirdeyim bence bu tamamen müzelik yada fotoğraflık yoksa kullanılmaz nasıl süprülecek.

  3. Ters çevirip silkeliycez bol bol. tüm yapraklar zamanla dökülecek süpürülecek hale gelicek o zaman…Güzel tasarım.

  4. ARKADAŞLAR, PANİK YOK, BU TİP HALILAR KİRİ HOKUS POKUS YAPIP SAKLIYOR, BİR SİLKELİYORSUN, İÇİNDEN KEDİ KÖPEK FALAN DÖKÜLÜYOR. FAZLA ABARTILI MI OLDU NE? YOK İŞİN GERÇEĞİ, GEÇENLERDE, YENİ MODA, UZUN İPLİ HALILARIN ÜZERİNE BİR KAVANOZ PİRİNÇ DÖKTÜM YANLIŞLIKLA, MAKİNAYI ALIP GETİRENE KADAR YARISI YOK OLDU. SÜPÜRÜRKEN BİR KISMI DAHA YOKOLDU. BAKTIM OLMAYACAK, BİR SİLKELEDİM BALKONDAN, BÜTÜN PİRİNÇLER ÖZGÜRLÜĞÜNE KAVUŞTU. KISACASI GÖRÜNTÜDE SÜPER TEMİZLER, ÇOK HOŞLAR AMA DETAYINA İNİNCE BİR FELAKET BU TİP HALILAR. BİR DE BASTIKÇA AYAK İZİ OLUYOR Kİ, İNSANIN HAVALARDA UÇASI GELİYOR SİNİRDEN.

  5. evet kullanışlı birşey değil ama çookkk güzel görünüyor nalan ablamın kaatı’ları gibi,çok sevdim ben paylaşmak istedim,Acemihobici alemsin güldürdün beni:)))