32 yorum gelmiş

  1. ben anneme aldım bunlardan çok uzun zamandan beri var sanırım bunlar karşı komşumuzdda gülmüştüm altlarındada bi tabak gibi bişi var ama benimki beyaz-metalik gri

  2. ay ben bunları pasabahçede görmüştüm 19 tlyi pahalı dıye almamıstım ama içimde kalmıştı sonra bi arkadasım cok istediğimi bildiğinden bana hediye almış çok güzeller

  3. görsem alacam alya:))favorim bilir belki o görmüştür.kız favoriiii nerde var bizim buralarda de hele de alıyım şundan …

  4. alonenes diyor ki;görsem alacam alya:))favorim bilir belki o görmüştür.kız favoriiii nerde var bizim buralarda de hele de alıyım şundan ..

    ya benim kuzende çeyizine almıştı 2 yıl önce çok beğenmiş bulamamıştım bulalımda alalım bende çok seviyom bunlarııı

  5. hongkong pazarında var mıdır ki girmedim daha önce oraya ama ürün yelpazesi genişmiş sanırım_? harç ne kadar yatırıyon eşimide ünv li yaptım :D oda kayıt yaptırcak

  6. 585 yatırıyorum canım. aaa hayırlı olsun ne bölümlü yaptın:D bi geziyim bakıyım bende hiç gezmedim salı rapor veririm ürün hakkında:))

  7. sosyoloji kendim istiyodum onu yaptım:D açıköğretim ama malum çalışınca örgün öğretim olmaz ikinci öğretimde yapsak o zmaanda eşimle görüşemiycez sabah iş akşam okul:))

  8. hayırlı uğurlu olsun canım iyi yapmışsın:Den iyisini yapmışsınız valla.sen şimdi sınavlara da çalışırsın onunla:))

  9. bu yıl bende girsem mi sınava diye düşünüyorum aynı bölüme gitsek:) bi şapka falan ayarlayıp girerim belki. Bide güzel bi iş bulsam kocama rahatlıycam:D çalışırım tabi:D çalıştırırım da denebilir:D

  10. Turkcell de iletişim danışmanı. telefonla aradığımız müşteri hizmetlerinin birebir hizmet hali. Bide 3g cihazlarını etkinleştiriyo falan filanda imkanları kısıtlı biraz

Bir cevap yazın

Paylaşırsanız çok makbule geçer:
Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Pin on Pinterest
Pinterest
Share on LinkedIn
Linkedin