İlk çanta denemem

-

Dikiş makinemi alalı aylar oldu. Ancak hiç kullanmayı bilmediğim için. Deneme sürem hayli uzun sürdü.Dün ilk mini çanta denememi yaptım. Keçe kullandım. Üzerine diktiğim boncuklar eski bir kolyemden kalmıştı :) Nasıl olmuş?

keçe çantam
keçe çantam

11 yorum gelmiş

  1. sesiber

    İlk olan herşey ne kıymetlidir. Siz de doğal keçe kullanmışsınız. Kuş figürü çok yakışmış. İlk olarak çok başarılı. Neduk ne diyecek bilemiyorum ama ben kapama kısmına takıldım. Biraz daha geniş olsa, öne doğru dönse daha iyi olacakmış. Bir de keçe dikmek için makinaya gerek yok aslında. El dikişi hem çok yakışıyor hem de daha kolay bence. Çok mu oldu bilemiyorum ama bunlar benim kendi fikrim sonuçta. Bunu da yazayım. Keçeye mat boncukları, vs. yi daha yakıştırıyorum ben.Ben bir konuya yeni başladığımda yapıcı eleştirilmeyi çok isterim, ilerleyeyim diye. Kendim gibi düşünüp yazdım bunları, ne olur şevkiniz kırılmasın. Devam edin:)

  2. esinsel

    ellerinize sağlık,başlamışsınız ya arkası gelir artık.arkadaşlarım ne kadar güzel teşvik etmişler,bende onlara katılıyorum ve o güzel makinanın tadını bol bol çıkarın diyorum:)

  3. dilevser

    ilk denemeniz için tebrik ediyorum öncelikle.. arkadaşlarıma katılıyorum.. sakın bırakmayın bence çok güzel şeyler çıkaracaksınız.. :)ayrıca o makineden bende de var yeni aldım, minicik çok şeker.. :)

  4. gungorayca

    sevgili sesiber ve neduk, inanın kırılacak alınacak bir şey yok. sizlerin yaptıkları beni zaten besliyor. ilk deneme olması sebebiyle pek çok hatası var biliyorum :) ve bu hataları yazmanız benim için çok faydalı :) diğer ekleyeceğim keçe çantalara da eleştirilerinizi mutlaka bekliyorum. çok teşekkürler :)sevgili esinsel ve dilevser, kesinlikle çok pratik bir makine. bir de hayatımda ilk defa dikiş dikiyorum, çok keyifli, devam edeceğim :)

  5. fiamma1

  6. gungorayca

  7. absynthe

    selamlar,ayıp olmazsa dikiş makinesinin fiyatını sorucaktım ben.. böyle küçük ve işlevsel bir şeye ihtiyacım var da :))

  8. evet internettede satılıyor. Yanlız ben bu makineyimi alayım yoksa singermi düşünüyorum doğrusu. Bu neler yapıyor kullanan birileri varmı. Kalın kumaşı dikmiyor demişlerdi ama keçeyi dikmiş. penyeyi kot paçasınıda dikmiyor demişlerdi. Öylemi acaba?Tşk.

Bir Cevap Yazın

Keçeden kedi broş yapımı

| | 0 Yorum

Keçe fiyonk yapımı ve hediye kutusu yenileme

| | 0 Yorum