İLK KASNAK, İLK NAKIŞ

-

İlk kasnak tutuşum,ilk nakışım.Bunun bende güzel bir anısı vardır. 7 sene evvel Trabzon’da aynı apartmanda oturduğumuz arkadaşım Sevgi sayesinde, ilk kasnak işiyle tanışmıştım.Bana büyük bir sabırla,bir öğretmen edâsıyla nakışı öğretmişdi. .

Ortaya çıkan güzellikten aslında dostluğu işlemişiz.Hâlâ da dostluğumuz devam eder.Çok özenle saklarım bu işlememi.İşte bazı dostluklar,bir nakışla,bir iple bile başlanabiliniyor.Bana verdiği emek için bir kez de burdan teşekkür etmek istedim.Benim için ,güzel ve özel bir anıdır.

18 yorum gelmiş

  1. aslimavi

    çok begeniyorum yaptıklarınızı nakışı sevmeyen ben, sizin sayenizde sevmeye başladım. Renklerin uyumu harika ellerinize saglık.

  2. sibeltunay

    Favorim,Aslım,Farfinim kucak dolusu teşekkürler.İlerde sizler de yapacaksınız,biliyorum.Benim gibi,aceleci, çabuk,tez canlı yakalandıktan sonra…….

  3. BynFavori42

    ya abla ben bunları kesinlikle yapamam gibi yapabileceğime inansam mikrokredi çekip çeyizci açcam bi iki makine alıp:D ama güvenemiyorum kendime

  4. sibeltunay

    Merak etme ,benim yaşıma gel,o zaman görüşürüz inşallah.Ben de senin yaşlarında hiç bilemezdim,hele nakışşşşş.

  5. nalana

    sibelciğim eline sağlık,maşaallah.demek Trabzonda yaşadın.Ben de 27 yıl önce orada 1,5 yıl kalmıştım çok sevmiştim

  6. nalana

  7. sibeltunay

    Dolunay82,çok teşekkür ederim.Arkadaşım çok güzel detayları öğretmiş di.O kurs eğitimliydi.Yumak dergisinden bu örneği bulmuştuk.İçinde 3 çeşit teknik var.En güzeli de suzane denilen,zincir şekli.

Bir Cevap Yazın

Dantel kitap ayracı yapımı

| | 1 Yorum

Video: Düz nakış işleme nasıl yapılır?

| | 0 Yorum