İlk Marifet Derlemem

-

Madem Zamazing’te orda burda derleme yapıyorum, neden 10 Marifet’te yapmayayım değil mi? Üstüne üstlük 10 Marifet’in zengin içeriği derlemeler için çok daha uygunken. Eeee… o zaman derleme yapmamak için hiç bir nedenim yok. Bu derlemem pek öyle kriterlere dayalı olmayacak, ilk derleme şerefine öyle rastgele gezerken sevdiğim, beğendiğim yazıları marifetliyeceğim… Beni sevdiğinizi biliyorum, çok çok öptüm…Stencil Baskı Uçuşan KuşlarBen bu kuşlara bayıldım, kesinlikle aynısını evime yaptırıyorum haberiniz olsun.

Süt şişelerinden aydınlatmaTanrı aşkına gerçekten çok yaratıcı, tebrik ederim sizi kızlar biz erkeklerden daha zekisiniz.

Gül ve TüyÖrümcek ağları out, devekuşu yumurtası in…

Kumaş ile Kolaj ÇalışmasıBen böyle bir şey görmedim, çooook tatlı bir şey keşke biri de bana bundan yapsa.

Şimdilik bu kadar. Umarım 10marifet beni kırmaz da derlememi kabul eder. Hoşçakalın. Bol bol ilham dileklerimle.

11 yorum gelmiş

  1. nrhnmrl

    Evet 10marifet hoş geldiniz ama öyle sadece derlemeyle olmaz sizde birşeyler marifetleyin arada, marifetli beylerde var aramızda zaten.Derleme için teşekkürler.

  2. fiamma1

    Sevgili Arago hoş geldiniz,derlemelerinizin devamını dileriz.Bu arada bir arkadaşımız ne guzel 10 marifet bulteni cıkarıyordu, biz yenilerde bir cok seyi goruyorduk orada, sahi ne oldu o bültenler ben mi kaçırdım acaba, devam ediyor mu?

  3. arago

    Hepinize çok teşekkür ederim! hoş buldum:) zamanım oldukça yazmaya çalışacağım :)burayı çok sevdim marifetler arasında gezinirken kaç saat geçtiğinin farkına bile varamıyorum@ güneşedoğru söz senin kileri de derliycem :)

Bir Cevap Yazın