ilk oyuncağım:)

-

şekerlik olarak kullanmak üzere, ahşaptan ilk kez bi oyuncak yaptım:)kollar arasındaki çubuk çöp şiş, diğer bütün parçaları ahşaptan kesip silikon ile yapıştırdım. bloğumda

7 yorum gelmiş

  1. ufudik

    Ellerine ve aklına sağlık Sergun. Çok beğendim. Çok başarılısın sen bu konuda gerçi. Çok temiz çalışıyorsun. Ben yapsam bu kadar güzel oturtamam eminim. Her işin ustası var tabi. Güle güle kullan.Çok sevimli…..

  2. adadenizi

    çocuklar şekeri mi alsam arabayı mı diye şaşıracaklar. Etrafınızda çocuk varsa bunun sonu pek iyi görünmüyor

  3. banuca

    serguuun, bu da çok cici olmuuuş. Bunu yaptığına göre, benim çok sevdiğim, hani bahçe dekorasyonunda içine çiçekler doldurulan at arabası vardır ya, sen ondan da yaparsın, içine de çiçekler koyarsın dimiiiii….

  4. sergun

    teşekkür ediyorum arkadaşlar.usta olmak için daha çoook yol katetmek gerek. benimki bir nevi kendimi eğlendirmek diyelim:)etrafımızda henüz çocuk yok ama misafir çocukları gelince saklasam mı :Pminyatürlere hayran hayran bakıyorum aslında belki bi gün gözümü karartıp denemeye kalkışırım, neden olmasın:)at arabası da güzel fikir yazdım aklıma:))

  5. kondor

    sergun temiz işliğin konusunda bende sana imrenenlerdenim ben sukunetle çalışmak için kendime dünya telkinde bulunuyorum ama anca bu kadar.Kirbit kutusu kadar var mı bu içi ayrı dışı ayrı yemelik araba.

  6. sergun

    yok kibrit kutusundan haylice büyüktür.işte 10-11 cm filan uzunluğu. çikolatalardan kıyas yapabilirsin..

Bir Cevap Yazın