58 yorum gelmiş

  1. esinsel

    harika olmuş noblesse ellerine sağlık.bu aparattan bende de var,bir heves almıştım.yapması çok zevkli ama bir türlü böyle düzgün birleştirmeyi beceremedim :(

  2. Noblesse

    Baharcım motif aparatı kullanımı çok kolay, iki boyu var.Ben aldığımda içinde nasıl örüleceğini anlatan bir CD de vardı.Beğeniniz için teşekkürler.

  3. akoni

    sevgili noblesse, böyle bir çanta için ne kadar iplik almak gerekiyor. Bakarsın denemeye kalkarım, bilgim olsun:))

  4. Noblesse

    Adadenizi, sesiber, limonyeşili, hobisarayı beğenmenize çok sevindim, 10marifetçiler öyle güzel çantalar yapıyorlar ki, tereddütle yollamıştım, teşekkürler.

  5. akoni

    Noblesse. desene bedavaya çanta sahibi olacağım.. Çok ucuzmuş. Tabii yapabilir miyim bilemiyorum? Yaparsam burada mutlaka paylaşırım..

  6. adadenizi

    noblesse nasıl tereddütle yolladım dersin. Satın alınma peçetelikler, kalemlikler vs. bile gönderen var. Bu el emeği nihayetinde.

  7. Noblesse

    Sevgili Akoni sizde astarlık kumaş bol miktarda bulunduğu için bir de fermuar almanız gerekiyor, yani maliyeti 5TL.Umarım biran önce yapıp, bizimle paylaşırsınız.Gönüldenele, zeynep, nurkaya çok teşekkürler.Adadenizi güzel sözleriniz için teşekkür ederim.

  8. gunesedogru

    Noblesse diyor ki;Adadenizi, sesiber, limonyeşili, hobisarayı beğenmenize çok sevindim, 10marifetçiler öyle güzel çantalar yapıyorlar ki, tereddütle yollamıştım, teşekkürler.

    sevgili noblesse; vallahi ben gelip gidip bu çantayı seyrediyorum her seferinde bayılıyorum “son zamanların en iyi çantası” dalında birinci ilan ettim :))

  9. tatesal

    Canım daha önce çantaya yorum yapmıştım…benim sakal iple kapladığım yoğurt kabını sormuşsun?Evet alt kısmını keserek çıkardım ve önce onu sardım.tatesal.blogspot.com dan da bakabilirsin.Ben link vermekte biraz zorlanıyorum da ondan yok yazılarımın çoğunda blogumun linki…Sevgiler

  10. Noblesse

    gülseyhancım bu kırnap ipi değil, adını bilmiyorum, satıcılar keten ip deyip geçiyor.Bütün manifaturacılarda var, renk renk hemen görürsün.

  11. mavisofra

    bana kal geldi şuan kendime gelince yorum yazıcam::D bu ne güzellik ya satın alınmış gibi gerçekten çok güzel olmuş ablacım ellerine saglık

  12. aslimavi

    ben motif aparatınıda ilk kez görüyorum noblessem ve çantayıda:) ellerinize saglık çok güzel olmuş.

Bir Cevap Yazın

Boncuklu tığ işi çanta yapımı

| | 0 Yorum

Üçgen örgü çanta

| | 3 Yorum

Sarı örgü çanta

| | 2 Yorum