16 yorum gelmiş

  1. sybella

  2. fiamma1

  3. Racine

    uzun yazacağım bağışlayın..tonlamalar gayet iyi gözüküyor efenim..renk geçişleri iyi görebildiğim kadarıyla.ilk diyorsunuz bende maşallah diyorumm :)amma bir iki öneri-uyarı yapmadan geçemeyeceğim affınıza sığınarakgözüme takılan şeyler şöyle:çiçeğin sap kısmı, çiçeğin rengi,en olgun olan çiçeğin hemen altından çıkan sapı nerede olduğu anlaşılmayan yaprak ..sap biraz kıvrımlı olsa daha iyi olur gibime geldi.yapraklarından anımsadığım kadarıyla çiçek sanırım bir gelincik, pembe rengi beni şaşırttı ama böyle olmasını istediyseniz birşey diyemem tabiki.ve tamamen açmış çiçeğin altından gözüken yaprak hiç biyerle bağlantılı değil ve o kısımdan çıkması pek mümkün değil..insan yapıp bitirdikten sonra o kadar çok kusur bulabiliyorki resminde bizzat yaşıyorum..mesela kendimden sıcak sıcak örnek vereyim: kartpostal kampanyası dahilinde yaptığım bir çizimde o kadar bariz bir hata yapmışım ki çektiğim resimlerini bilgisayara aktardıktan ve ekranda gördükten sonra farkına vardım..tabi iş işten geçmişti.. biraz mola verin ve tekrar resminize bakın diye verilen bir salık vardır ve gerçekten gerçekçi,işe yarar bir tavsiyedir..resimle uğraşanlara ve de kendime tekrar takrar kulağımıza küpe olmasını dilerimm :)

  4. fiamma1

    Racineciğim bu gelincik değil bildiğim kadarıyla japongülünün katmersizi sanırım ve cok fazla rengi mevcut morlar eflatunlar kırmızılar beyazlar sklamenler :))vazoda da bir güzel dururlar ki bu onlardan gibi geldi

  5. Sarikurdelem

    Arkadaşlar yorumlarınız için hepinize teşekkür ediyorum. Racine sizin yazdıklarınızda dahil daha bir sürü hata var resmimde insan bunları yaparken fark etmiyor,sonradan görüyor.Dediğim gibi ilk resmim, zamanla daha iyi olacak inşallah,öneri ve uyarılarınız için teşekkür ediyorum.

  6. Racine

    sarıkurdelem daha iyi olacağınıza kimsenin şüphesi yok :)başarılar dilerimfiamma,japon gülünün üreme kısmı böyle top şeklinde değil diye hatırlıyorum tabi emin değilim.ben gelincik gibi düşündüm,bir gelincikse ister pembe ister siyah boyayın keyif biizm keyfimiz aslında,sadece bi sorayım dedim :)

  7. sibeltunay

    Ben çiçeklere zaten bayılırım.Eline sağlık.Tecrübeli arkadaşların eleştiriside gerçekten uyarıcı niteliğinde.Benimde çiçek yapımlarında daha dikkatli olmam gerektiğini anlıyorum.

Bir Cevap Yazın

Pullu tülbentler

| | 0 Yorum

Sarma nakış işlemeli yatak örtüsü

| | 0 Yorum

Punch işi çiçekli havlu

| | 0 Yorum

Punch nakışı çiçekli paspas

| | 0 Yorum

Anlatımlı dantel motifi yapımı

| | 0 Yorum

Yeşil kadife Kuranı-ı Kerim seti

| | 0 Yorum

İşlemeli kadife Kuran-ı Kerîm seti

| | 7 Yorum

Nakış işlemeli bordo eşarp

| | 0 Yorum

Nakış işlemeli eşarp

| | 0 Yorum

Nakış / Pembe ortancalar

| | 2 Yorum

Nakış / Orda bir köy var uzakta

| | 4 Yorum

Sap işi nakışlı pano

| | 0 Yorum

Basit nakış işlemeli örtü yapımı

| | 0 Yorum

Nakış işlemeli kumaş kitap kılıfı

| | 2 Yorum

Nakış işlemeli peçete yapımı

| | 0 Yorum