İncecik, Tiril Tiril Yazlık Bluz

-

dantel bluz
Bu nasıl güzel bir bluzdur… Rengiyle, işlemesiyle o kadar hoşuma gitti ki mutlaka buraya aktarmalıyım diye düşündüm. Bakın, beğenecek misiniz…

11 yorum gelmiş

  1. durununannesi

    gerçekten harika..çok beyendim..
    danteli evimde masalarda sephalarda kullanmaktan nefret etsemde aksine kıyafetlerde kullanılışına bayılıyorum..
    paylaşımlarınız için teşekkürler…

  2. gulhanim

    zulaltan, bulmak ta güzel de, sizin gibi marifetli olsam da yapsam daha güzel. ben de uğraşıyorum kendimce, güzel birşeyler çıkarınca yaptım da paylaşacağım inşallah.

  3. zulaltan

    gülhanim tığ ve şiş kullanmasını biliyordum ama dantel motifi gibi motifler nasıl yapılır hiç bilmezdim sonra internetten tığ işi için yapılmış kitaplar indirdim özellikle yabancı kitaplar sadece bir ayda mantığını çözüp yapmaya başladım meğerse öyle göründüğü gibi zor değilmiş. annem anlatmaya çalışır ya da örülmüş bir şeyden çıkarmamı söylerdi anlamazdım.tığ işinin uluslar arası belli sembolleri var onları öğrendiniz mi tığ işi için diagram ve kalıplar veriliyor onları anlayabiliyorsunuz.youtube özellikle tığ işi öğrenmek için uygun. tığ işinin ingilizcesi crochet diye arattınız mı daha çok seçenek var.pdf formatında kitaplar var crochet motif diye arayın internette.dantel ya da motif birleştirme bana matematik dersi gibi anlaşılmaz gelirdi.bir şeyi çok hevesle öğrenmek isteyince ister istemez öğreniyorsunuz.

  4. gulhanim

    teşekkür ederim sevgili zulaltan, uzun uzun açıklamışsınız üşenmeyip. sadece benim değil herkesin işine yarayacaktır açıklamanız. sağolun.

  5. senayatilgan

    Oyyyyy bayıldım bayıldım, heryerde bunlardan var yapmak kolay birşey yokta şimdi o dantellerii yapmaya başlasam yazın bitiminde anca bitiririm :) Dantel işime gelmiyor, yoksa böyle güzel dantel bulsam dikişi no problem !!

Bir Cevap Yazın