41 yorum gelmiş

  1. yephek

    uzuuuuun zamandır siteyi takip ediyorum,kendimce de iyi kötü bişeyler yapmaya çalışıyorum,belki bi gün cezaret eder eklerim ben de.gönüldenele perdeniz çok güzel olmuş,ben de kendi odama bu tip bi perde yapmayı istiyorum ama kafamı karıştıran bi konu var, bu tip perdeleri daha önce farklı marifetliler de yaptı yayınladı,sorum hepinize; kullanımı kolay mı,yani annem onun çok toz toplayacağını ve yıkanınca eğri büğrü duracağını düşünüyo, yıkamayı makinada mı yapıyosunuz elde mi? bi de sonrasında ütü falan gerekiyo mu yoksa kendiliğinden böyle muntazam duruyo mu? şimdiden teşekkürler.

  2. yldoz

    çok hoş olmuş beyazıbakırköyde bir ipçide görmüştüm bendekapısını kirpi ip ve dut iple süslemiş ama onunkiler daha seyrekti

  3. alonenes

    ve ne kadar sürede bittiğini ben de

    uzun uzun örülmüyor bildiğim kadarıyla yani uzun sürmez en fazla 1 günde biter diye düşünyorum..maliyeti içinde örgücü amca toplam 12,5 ytl tutar demişti:))kusura bakma gönüldenele senin yerine cevap verdim ama:)

  4. miragex

    ama haksızlık bu yaaaa :(( ben gidip birsürü para verip tül perde diktirdikten sonra mı gönderilir bu perde gönüldenele?? çok güzel olmuş eline sağlık.yıkanırken karışmasın diye birkaç tane kalın saç örgüsü yapılıp makinaya atılabilir,yıkandıktan sonra eciş bücüş durmaması için de (uçlarına ağırlık yapsın diye) boncuk takılabilir diye düşünüyorum.

  5. gonuldenele

    sevgili arkadaşlar bugün ancak vakit bulup geldiğimden gecikmeli olarak cevaplıyayım sorularınızı:sevgili YEPHEK;kullanımı çok kolay.elde yıkıyorum kirini çabucak akıtıyor.ilk yımaka sonrası kirpilerin yatışacağını sanmıştım ama kuruyunca eski haline döndü.ben asarak kurutmayı tercih ettim.

  6. gonuldenele

    gunesedogru diyor ki;ve ne kadar sürede bittiğini ben de

    alonenes;cevapladığın için teşekkürler .gerçektende uzun sürmüyor yapımı.5-6 kutucuk yapıp istediğiniz uzunlukta tığla örün.sonra kutucukların bir tarafına perde halkalarınızı diğer tarafada atkı püskülü gibi uzunluğunu belirlediğiniz kirpileri geçirin.birkaç arkadaş saçakları ipi zincirleyerek yapmış.uçlarda boncuk kullanmayı bende düşünüyorum.ama kesilen yerler saçaklama yapmıyor.sevgili miragex;çok tatlısın.örgüleyip yıkama fikride güzel.

  7. yephek

    bu arada henüz keşfedememiş olsamda tuttum ben yazınızı hem de çoook (ya size zahmet bide tutmayı tarif ediverseniz)

  8. makhina

    canım bu kirpilerin de kozalıları var biraz daha kalın ve sağlam ondan niye almadın? herkes soru sormuş ya ben sormazsam kural bozulacaktı :))ellerine sağlık canım

  9. gonuldenele

    yephek diyor ki;bu arada henüz keşfedememiş olsamda tuttum ben yazınızı hem de çoook (ya size zahmet bide tutmayı tarif ediverseniz)

    başlığın yanındaki sarı yıldızın üzerine bir tıklıyorsunuz.tuttum yazısı tutulduya dönüşünce tutmuş oluyorsunuz.

  10. gonuldenele

    makhinacığım ben perdeyi yaptığımda onlar yoktu:))benim kirpilerde zaten kiloluk.sakalları uzun olanlardan.kozaları görünce alıp aralara ekleyiverdim:))sorunun cevabı budur tatlım:))sevgili EMBİR gerçekten hoş bir perde oldu.değişikliği sevenlere öneririm..

  11. yenihayat54

    çok güzel elinize sağlık..ben bu perdenin siyah beyazını yaptım,mutfak dolaplarıma uysun diye.)bir ara resimlerim..siyah beyazda değişik oldu..ama arkadaşım da kavun içi ce yeşil yapmış o da ayrı güzel..bloguna koymuşgörmek isteyenler buyrun..iyiki bu ipler çıktı..

  12. gonuldenele

    birdost71 diyor ki;ben yine kaçırmışım.gönülden ele neyi nasıl başltıyoruz canım pardon ya….

    hay Allah..ben sana bahsetmeyi unuttum.b12 nin bendeki hezimetlerinden:))konyadaki on marifetçiler.. bir buluşma yapalım demiştik.mesele o yaniii..

Bir Cevap Yazın

Kanguru cep dikimi – anlatımlı

| | 0 Yorum

Kot çantalar, yastık ve önlükler

| | 0 Yorum

El yapımı deri çiçekli kolye ve çanta

| | 6 Yorum

Kedi-köpek yatağı nasıl dikilir?

| | 2 Yorum

Kumaş kalp bunting

| | 0 Yorum

Gizli cep nasıl dikilir?

| | 0 Yorum

Deri kumaştan vav aplikesi yapımı

| | 0 Yorum

Vatka nasıl dikilir?

| | 0 Yorum

1 dakikada kolay fiyonk yapımı

| | 0 Yorum

Erkek yaka kalıbı

| | 0 Yorum

Kapüşonlu köpek kazağı

| | 2 Yorum

Kumaştan yıldız yapımı – anlatımlı

| | 0 Yorum

Anne yavru kumaş baykuşlar

| | 0 Yorum