İsimli lohusa tacı ve lohusa terliği

-

keceden-mavi-lohusa-seti
Merhaba 10marifet takipçileri. Sizlerle isimli lohusa tacı ve onunla takım terliğin yapımını paylaşmak istedim.
Bebeğiniz kız ya da erkek fark etmez, pembe ya da mavi olarak isimli lohusa tacınızı terlikler ile kombinleyebilirsiniz… :)
Tacın yapımı: Öncelikle zemin için beyaz keçe kullandım etrafını mavi fırfır dantel ile geçtim. Üst zemin için de mavi zemin kullandım. Yazıları önceden kalıbını çıkardığım harfleri keçeden keserek zemini ortaladım ve yapıştırdım. Yazının büyüklüğünü zeminin büyüklüğüne göre ayarladım. Son olarak da inciler ile süsledim ve tacın hafif yan tarafında kalacak şekilde monte ettim.

Terliğin yapımı: Taç için kullandığım aynı fırfır danteli burada da kullandım takım olduğu için. Üzerini şifon çiçekler, inci broş, kristal taşlar ve puanlı fiyonk ile süsledim. Süsleme için kullandıklarım tamamen zevkinize kalmış :) Süslemeyi kalın tabanlı terliğin üzerine monte ettim.

İsteğe göre farklı renklerde de tercih edilebilir. Ben burada erkek annesi için mavi ve beyaz tonlarını kullandım.
Herkese hayırlı Ramazanlar dilerim…

Bana diğer modeller için buradan ve buradan ulaşabilirsiniz.

Bir Cevap Yazın

oykulutasarimlar

Pembe fiyonklu lohusa takımı

| | 0 Yorum

Keçe lohusa tacı ve aile broşları

| | 1 Yorum

Anne bebek saç aksesuarları

| | 1 Yorum

Anne bebek taçları – pembe beyaz

| | 0 Yorum

Pembe saçlı kız lohusa seti

| | 0 Yorum