33 yorum gelmiş

  1. nazesen

    evet şimdi daha iyi olmuş diğerinin biraz daha oturtulması gerekiyormuş galiba göz oyuklarına.Bende bugün ten rengi fimomla deneyeceğim bakalım ortaya neler çıkacak?

  2. fiamma1

    He heee guzel olmuş ve bebek bezi ile sansürden de kurtulmuş :))Yüzü daha yakından resimleyebilir misin?

  3. AtelierCafe

    hediye gitti fiammacım,ama yardımı olursa elimdeki birkaç foto daha,cep telefonuyla yakın çekimler pek iyi diil,bulanık o yüzden çok yakın çekemiyorum:)

  4. sekerpembe

    bu da elganın kardeşi galiba.ama tabi daha iyi olmuş şekerim.biraz daha yap kendini durduramıyorsun galiba değil mi?ne güzel deneyimler.şimdi sizden öğreniyorum.fırsat bulunca bende bebek denemeleri yapacağım inşallah.

  5. kriizantem

    Her yeni yaptığın bir öncekiden daha güzel oluyor. Yüz tam oturmuş, bir de karın biraz daha şiş olursa tam süpeR olacak:) Yakında sergide açarsın sen bunlarla

  6. AtelierCafe

    şekerpembecim aynen dediğin gibi duramıyorum:)denemenek istemen çok mutlu etti beni,başladığında her türlü yardıma hazırım canım:))inşallah kriizantemcim hayallerimden biride bu ilk sırada blog var,biraz daha vaktimi ayarlayayımda.

  7. gulenbayan

    Parmak kadarlığına bakmadan hesap sorar gibi bakmış. Allahım nerelere gideyim ben, kabadayı olacak bu büyüyünce :) Vücut diline bakar mısınız? popoda bez ama kendisi külhanbey :)Ağız mimiği, hani bebekler gülerler de ağızlarını toparlayamazlar ya, aynısı olmuş. Göbeği az olduğuna göre prematüre mi annesi bu?? Yalnız genetik bilgilerime göre :P bu ufaklığın dedeleri sanırım Kuzey Dakota’lı :Dİsmi neden yok?? Hemen koyalım, aslında oylamaya sunsak daha iyi olurdu ya :PHarkuda; adı Harkuda :) mimiklerinden dolayı büyük ünlü harf olması iyi olurdu, şöyle nefesini tutup söyleyeceksinki ismin tadı çıksın :PElga’nın beşinci kuşak kuzeni Harkuda aileye hoşgeldin yavrucuğum :)

  8. gulenbayan

    Kolayı var aytacrafts’ım; harbi delikanlı olacak ya bu bebiş; bakmayın şimdi prematüre olduğuna. E dedeleri de Kuzey Dakota’lı.HARBİ=HARKUZEY=KUDAKOTA=DAİşte ismin öyküsü; HARBİ KUZEY DAKOTA’LI HARKUDA :)İtina ile önce secere çıkarılır arkasından isim öykülendirilir :D

  9. celebi74

    eline sağlık.. ve gülenim seninde fikrine sağlık…harika bir isim buldun..çok beyendimmmmm…..Harkuda bebek çok şanslı.. tatlı mı tatlı bir isim annesi var..!!!

  10. gulenbayan

    çelebi’m, prensesim; canım benim beğeninize mahzar olmak ne büyük onur :)aytacrafts’a verdiği ilham nedeniyle de büyük teşekkür :)

  11. AtelierCafe

    Asıl ben bebeklerime isim annesi olduğun için sana nasıl minnettarım bir bilsen,bide hayrına bir giydiren olsa bunları,aydın gelini dikecek galiba bunlara birer elbise:)

  12. kriizantem

    Ben ikinizede katılıyorum, hala bloğa yazı eklemekle meşgulum, bir yandan da adımı duyup buraya geliyorum:)) Yok ekleyemiycem bu yazıyı herhal ben:)

  13. AtelierCafe

    neden korkunç olsunlar……?burunlarını büyük yapmış olabilirmisin figen ablacım,benim ilk çalışmalarda sorun buydu sonra kompleksmi yaptım nedir burunlar yok denecek gibiydi şimdi dengeledim sanırım,ama senin tuz seramiğinden heykellerin iyiydi bence,

  14. gulenbayan

    Ne demek aytacrafts’ım.. Sen o kadar emek verip yapıyorsun, benim yaptığım ne ki?Figen abla’m; ilk yaptığın çaki gibi olmasaydı vallahi billahi kıskanırdım; dur hele :)KIZLAR; BEN HEPİNİZE AYRI AYRI KATILIYORUM!

  15. AtelierCafe

    yenisi geliyor gulenbayanım,ama çok minik bakalım ona ne isim vereceksin,blog açtığımda senin verdiğin isimlerle sergilenecekler bu minikler ona göre,ilk çalışmalarımada isim vermeni istiyorum ama,son bebeğimiz,ilk bebeklerim,parmak kız,gül bebek,hepsinin bi adı olsun:))bende birbirine katılan herkese katılıyorum,ne olucak bizim bu halimiz bilmiyorum katıla katıla:))))

Bir cevap yazın

Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Pin on Pinterest
Pinterest
Share on LinkedIn
Linkedin

Video: Polimer kil çiçek nasıl yapılır?

| | 5 Yorum

Kristalli fimo anahtarlık

| | 0 Yorum

Fimodan göz yapımı

| | 1 Yorum

Kış güzeli Ivy

| | 21 Yorum

Kırmızı paltolu kız kolyesi

| | 3 Yorum

Kar canavarı Yeti ve Eskimo kız

| | 2 Yorum

Ren geyiği – cüce polimer kilden kolye

| | 2 Yorum

Kış odası – fimodan minyatür örnekleri

| | 25 Yorum