Cumartesi, Aralık 3, 2016

İSKOÇ ŞAL

26

Teyzem ördü bu şalı kumaş gibi duruyor değil mi?Yapılışını sordum öğrendim yazıyorum;2 ebruli 2 düz iple yapılıyorebruliyle 50 kafes başlanıyor 13 sıra örülüyor,sonra düz iple 13 sıra ,7 ebruli 6 düz sonra 50 ilmeğin içinden 10 sıra ebruli 10 sıra düz ip geçiriliyor

26 YORUMLAR

  1. dehşet güzel birşey bu.. nasıl yapıldığını anlatmışsınız amabecerebileceğimi düşünmüyorum. Ne güzel elbise olurdu bundan ya :(

  2. çok güzel harika olmuş da o aradaki ipler çıkmıyor mu? biraz daha detay verebilseniz. düğüm göremiyorum ben başka bişi mi yapılmış? bi de en boy ölçüsü verebilir misiniz? ben bu trikotaj işlerine yeni başladım da :)

  3. Kesinlikle dokuma bu :)Nasıl örmüş yahu?Ellerine sağlık.Daha açık bir şekilde yazarsanız sevinirim :)Şöyle resimli filan…Çok şey mi istiyorum :))

  4. Sevgili Tatasel, teyzeciğinin ellerine ve emeğine sağlık çok muntazam ve çok güzel olmuş…paylaşımın icinde sana teşekkürler… Zahmet olacak ama bir tane daha örse de siz de resimleseniz biz de daha rahat anlasak:) Öyle dokuma gibi olmuş ki şimdi denemek için başlasam ağzıma yüzüme gözüme bulaştırırım ama inan çok yapmak isterim…

  5. Çok güzel, gerçekten dokuma gibi görünüyor. Bu teknikle işleme gördüm ama bu bambaşka olmuş, iplerin özelliği var bir kere, çoook beğendim, teyzenin ellerine sağlık.

  6. süper olmuş canım. Geçen hafta sonu Meral annemde de gördüm. Ona da arkadaşı örmüş ama fotosunu çekmeyi akıl edememişim:(

  7. Bence önce kafes yapılıyor sonra aralardan ipler geçiriliyor hani Figen ablacığımın poşetlerden yaptığı paspas vardı 3 günde ördüm diyordu onun mantığında sadece renkleri ayarlamak lazım o kadar.Bende tv de gördüm yapmışlardı ordan biliyorum.Ellerinize sağlık.Güle güle kullanın.

  8. Arkadaşlar çok teşekkür ederim,beğendiğinize sevindim…İki resim daha ekliyorum daha iyi anlarsınız diye…Ama blogumda ayrıntılı anlattım olmazsa bana uğrayın …Buradan