İSKOÇ ŞAL

-

Teyzem ördü bu şalı kumaş gibi duruyor değil mi?Yapılışını sordum öğrendim yazıyorum;2 ebruli 2 düz iple yapılıyorebruliyle 50 kafes başlanıyor 13 sıra örülüyor,sonra düz iple 13 sıra ,7 ebruli 6 düz sonra 50 ilmeğin içinden 10 sıra ebruli 10 sıra düz ip geçiriliyor

26 yorum gelmiş

  1. yaa bu ne kadar güzel olmuş. gerçekten dokuma kumaş gibi duruyor.teyzenin ellerine sağlık çok başarılı bir örgü.

  2. Daliya

    dehşet güzel birşey bu.. nasıl yapıldığını anlatmışsınız amabecerebileceğimi düşünmüyorum. Ne güzel elbise olurdu bundan ya :(

  3. Fatmaozen

    çok güzel harika olmuş da o aradaki ipler çıkmıyor mu? biraz daha detay verebilseniz. düğüm göremiyorum ben başka bişi mi yapılmış? bi de en boy ölçüsü verebilir misiniz? ben bu trikotaj işlerine yeni başladım da :)

  4. ozlavinya

    Kesinlikle dokuma bu :)Nasıl örmüş yahu?Ellerine sağlık.Daha açık bir şekilde yazarsanız sevinirim :)Şöyle resimli filan…Çok şey mi istiyorum :))

  5. fiamma1

    Sevgili Tatasel, teyzeciğinin ellerine ve emeğine sağlık çok muntazam ve çok güzel olmuş…paylaşımın icinde sana teşekkürler… Zahmet olacak ama bir tane daha örse de siz de resimleseniz biz de daha rahat anlasak:) Öyle dokuma gibi olmuş ki şimdi denemek için başlasam ağzıma yüzüme gözüme bulaştırırım ama inan çok yapmak isterim…

  6. banuca

    Çok güzel, gerçekten dokuma gibi görünüyor. Bu teknikle işleme gördüm ama bu bambaşka olmuş, iplerin özelliği var bir kere, çoook beğendim, teyzenin ellerine sağlık.

  7. embir

    süper olmuş canım. Geçen hafta sonu Meral annemde de gördüm. Ona da arkadaşı örmüş ama fotosunu çekmeyi akıl edememişim:(

  8. Bence önce kafes yapılıyor sonra aralardan ipler geçiriliyor hani Figen ablacığımın poşetlerden yaptığı paspas vardı 3 günde ördüm diyordu onun mantığında sadece renkleri ayarlamak lazım o kadar.Bende tv de gördüm yapmışlardı ordan biliyorum.Ellerinize sağlık.Güle güle kullanın.

  9. tatesal

    Arkadaşlar çok teşekkür ederim,beğendiğinize sevindim…İki resim daha ekliyorum daha iyi anlarsınız diye…Ama blogumda ayrıntılı anlattım olmazsa bana uğrayın …Buradan

Bir Cevap Yazın

Paylaşırsanız çok makbule geçer:
Share on FacebookTweet about this on TwitterPin on PinterestShare on Google+Share on LinkedIn
tatesal

pişiren,ören,çalışan bir anneyim hiç durmadan....

Godeli şal örgüsü yapımı

| | 0 Yorum

Godeli şal örgüsü yapımı Tek parça olarak örülen şalımıza 35 ilmek ile köşeden başlıyoruz. Etek uçlarındaki godeyi oluşturmak için 5 haroşo örüp geri dönüyoruz. 5 ilmek daha örüp dönüyoruz, diğer...

Basit bolero şal örgüsü -anlatımlı

| | 0 Yorum

Merhaba arkadaşlar, kullanışlı ve basit şal boleroyu sizinle paylaşmak istiyorum. Maalasef denetebileceğim bir mankenim olmadığı için fotoğrafları bu şekilde çekebildim Bordo renginde örülmesini şiddetle tavsiye ederim, çok hoş duruyor. Şimdi...

Nar tanesi motifli şal nasıl örülür?

| | 2 Yorum

Kimi nar tanesi olarak kimin de leblebi deseni olarak biliyor bu örneğin adını, siz hangi ismi beğendiyseniz onu kullanın😃 Yapılışı: alt ucundan 4 ilmek atarak başlıyoruz. Önden haroşo örüyoruz, ikisini...

Makrome iple lif nasıl örülür?

| | 0 Yorum

Bu sefer normal liflerden farklı bir model paylaşacağım sizlerle. Genelde yapımı kolay ve kullanışlı işler yapmayı severim, anlatacağım bu lif de aynen böyle😄 Öncelikle makrome ipini söküyoruz ve iki kat...

V modeli siyah şal örgüsü – anlatımlı

| | 0 Yorum

Merhaba. Oldukça kullanışlı bir şal modeli örgüsü baylaşmak istiyorum sizlerle… 60 ilmek ile başlayıp 50 cm uzunluğunda haraşo örüyoruz. Bu şekilde yan omuza atılan tek tarafı oluşturmuş olduk. Orta kısımdaki...

Yapımı kolay şal modeli – anlatımlı

| | 0 Yorum

Merhaba; sizlerle yapımı çok kolay bir şal modeli paylaşmak istiyorum. En sevdiğim özelliği çabuk ilerleyip çabuk bitmesi😃 Alt ucundan başlanarak ilerleyen modelimize 8 ilmek atarak haroşo ile başlıyoruz. Her iki...