Pazar, Aralık 11, 2016
Islak keçe tablo (gelincikler)

Islak keçe tablo (gelincikler)

2

keçe tablo
Islak keçe ile yaptığım gelincikli tablom… Diğerleri  için burayı ya da burayı ziyaret edebilirsiniz.

Paylaş
sheepinks
Ben Senem SÖKER Ankara Güzel Sanatlar Stilistlik Okulu’ ndan mezun olduktan sonra Yıldırım MAYRUK Moda Laboratuvar’ ında staj yaparak moda vizyonumu genişlettim. Bir süre; dizi, film ve reklam setlerinde Kostüm asistanlığı ve Kostüm Sorumluluğu yaptıktan sonra birkaç moda dergisinde Moda Editörlüğü yaptım.Bu serüven tam 6 yıl sürdü. 2009 yılında bu deneyimlerimi keçe ile birleştirdim. 2011 yılında “SHEEPINKS” adında bir marka oluşturduk. SHEEPINKS; size tamamen doğal malzeme olan yünü kullanarak eğlenceli ,modern ve eşsiz ürünler sunmaktadır. Ürünlerimizin hepsi çamaşır makinesinde yıkanabilir. Ürünlerin üzerindeki çalışmalar boyama değil, renkli yünler kullanılarak geleneksel yöntemle yapılmıştır. Yünlerimiz %100 Merinos yünüdür ve son derece yumuşaktır. Kesinlikle "dalama" yapmaz :) “Siz hayal edin biz yapalım” sloganıyla da herkese keçeyi sevdirmeyi, tanıtmayı ve tekrar gündelik yaşamda kullanılmasını hedeflemektedir.

2 YORUMLAR