Islak keçe yastık

-

keçe yastık
Çok sevdiğim bayık bakışlı baykuş yastıklarımdan birisi..:) Islak keçe tekniğiyle yaptığım yastıkların devamını burada ve burada bulabilirsiniz.

sheepinks

Ben Senem SÖKER Ankara Güzel Sanatlar Stilistlik Okulu’ ndan mezun olduktan sonra Yıldırım MAYRUK Moda Laboratuvar’ ında staj yaparak moda vizyonumu genişlettim. Bir süre; dizi, film ve reklam setlerinde Kostüm asistanlığı ve Kostüm Sorumluluğu yaptıktan sonra birkaç moda dergisinde Moda Editörlüğü yaptım.Bu serüven tam 6 yıl sürdü. 2009 yılında bu deneyimlerimi keçe ile birleştirdim. 2011 yılında “SHEEPINKS” adında bir marka oluşturduk. SHEEPINKS; size tamamen doğal malzeme olan yünü kullanarak eğlenceli ,modern ve eşsiz ürünler sunmaktadır. Ürünlerimizin hepsi çamaşır makinesinde yıkanabilir. Ürünlerin üzerindeki çalışmalar boyama değil, renkli yünler kullanılarak geleneksel yöntemle yapılmıştır. Yünlerimiz %100 Merinos yünüdür ve son derece yumuşaktır. Kesinlikle "dalama" yapmaz :) “Siz hayal edin biz yapalım” sloganıyla da herkese keçeyi sevdirmeyi, tanıtmayı ve tekrar gündelik yaşamda kullanılmasını hedeflemektedir.

2 yorum gelmiş

  1. zecege

    çoğu çalışmanızı internetten görmüş biri olarak emeğinize, sabrınıza, azminize sağlık demeye geldim :) benim için uzun süren suskunluğunuzun ardından beklediğim bir şeydi paylaşımlarınız ve iyi ki de paylaştınız, her şey gönlünüzce olsun :)

Bir Cevap Yazın