Cumartesi, Aralık 3, 2016
ıslanırım daha iyi :))

48 YORUMLAR

  1. hahahhahah koptum yaa ‘şepsiyelrin bügüne’ :)))))) mavişim sende güneşimi görünce yapıyorsun hep bu hataları :D heyecandan olsa gerek:)

  2. valla elim heryerim dolanıyo o anda burdaydı sözlü yapıyodu beni:D:D: kızlar hepinizi çok öpt yapmışlar işte otrişleri boldu sanırım bana verseler ne güzel süs yapardım:(

  3. ayyy gece gece güldürmeyin beni banu alkan bülent ersoyy :))))))))))paressssim ablacım favorim çok hoşsunuz:D:D:Dgüneşimm otrişle ilgili bir şiir yazıyorum hemen bugünkü duygularımlaeminönüü eminönüüü yaktın beni şeker tülüüüü:))))))))))yollara düştüm malzeme ugruna fenalık geçiyorumm ki otrişler dolandı boynuma :)))))))))))))))

  4. güneşimm otrişle ilgili bir şiir yazıyorum hemen bugünkü duygularımlaeminönüü eminönüüü yaktın beni şeker tülüüüü:))))))))))yollara düştüm malzeme ugruna fenalık geçiyorumm ki otrişler dolandı boynuma :)))))))))))))))

  5. allah aglatmasın kimseyi cnm…. anam bi eminönüne gittim burnumdan geldi bide oraya gelsem ölürüm heralde sen gel bacım adresi veriyorum:))))))))))))

  6. aslımmm bencede çalışmaları hızlandır cnm :)) merak eetim iyice hepsi degerlenir cnm ya yeterki zaman olsun ilham gelsin benim zamanım yok aslında isterimde ne yapıp ekliycem felan fealn:D:D

  7. favorimmm öyle uzak ki eminönü bende alışkın dgeilim otobüse hep uçaga binerim :)))))))))))))) midenm bulandı gerisisni yazmıyım :)))))))))))) sonra tahtakale yerine karaköye gidyomuşum yolu şaşırdım felan felan cnm :))))))))))