Pazar, Aralık 11, 2016
İşte benim MADALYONUM

İşte benim MADALYONUM

8

Oldum olası aydınlık mutfakları sevmişimdir benim mutfağımda aydınlık sayılır evim yüksek ve önü açıklık öyle ahım şahım bi manzara olmasada yazları en azından karşıki dağlar yeşil oluyor ve içim açılıyor ben mutfak daha da aydınlık olsun diye tülleri tül tokalarıyla iki kenara açtım beklediğim gibi daha aydınlık oldu, sonra bu tüllerin arasından sarkıtılan madolyonlar geldi aklıma, mutfağım krem ve örtüler aksesuarlar fıstık yeşili tülde krem ve yeşil çizgili ben buraya bi madalyon yapmalıyım hemde fıstık yeşili olmalı dedim. sonra bi kaç günlük bi düşünme süreci geçti madalyon modellerine baktım geri dönüşebilecek malzemeleri düşündüm ve sonunda buldum bir adet folyo rulosu,bir adet eski cd,bir yumak fıstık yeşili merserize ip,biraz altın rengi uzun boncuk,bir mukavva ve hazır altın rengi sim Önce ruloyu halka halka kesiyoruz ve bunları iple doluyoruz sonra cdye de aynı işlemi yapıyoruz sonra hepsini iple birleştiriyoruz aralarına simli boncuklar takıyoruz. ucuna uzun boncuklardan bi kaç sıra dizip takıyoruz ve mukavvadan papatyalar kesip yapıştırıcıda olur ben tınak cilası sürdüm sim’e buluyoruz en son perde sıkıştırıcısına bağlayıp cama asıyoruz işte madalyonumuz mutfağımızı süslemeye başadı bile….:))) Bu arada fotoğraf makineme bişeyler oldu düzeltiyorum düzeltiyorum yinede tarihleri kendi kafasına göre atıyor oda bana benzemeye başladı ne demişler mal sahibine benzemezse haramdır..:)))

malzemeler
malzemeler

sarıyoruz
sarıyoruz
ucuna boncuklar ekliyoruz
ucuna boncuklar ekliyoruz
asılı hali
asılı hali
asılı hali
asılı hali
buda son durum
buda son durum

8 YORUMLAR