Salı, Aralık 6, 2016
İşte sonuncusu ve en güzeli

25 YORUMLAR

  1. sevgili 2zannesi, asenayağmur ve dendenak teşekkürler arkadaşlar… renkler süper oldu zaten ip kalitesi ve renk seçimi örgüyü çok etkiliyor. daha güzelleri sizin olsun

  2. Bende gülenbayana katılıyorum, berbat bu çöpe at, yalnız hangi çöpe attığını bize söyle olurmu, gülenim kim daha hızlı koşarsa o gider alır:)

  3. sevgili had ve artorium çok teşekürler :))sevgili gülen’im krizanem’im ve güneşedoğru’m şalın koordinatlarını veriyorum. Şal şu an annemin evinde İstanbul Üsküdar’da ve annem birkaç gün evde yok :)) hızlı olan kazansın

  4. Şal bende :) Boşuna uğraşmayın kızlar. Ha hala ben daha hızlıyım diyen varsa işi şansa bırakmam kafalarınıza sert bir cisimle vurarak sizleri bayıltmak suretiyle o şala sahip olabilirim :D Kriiz’im ve güneşedoğru’m savulun kızlar :DBahar’ım yorgunum, sen yorgunsun uyu azıcık hadi :)

  5. Ohoooo ben gittin aldımda döndüm bilem, siz uyuyun:))))Şu an omuzlarımda sıcacık, yumuşacık… Neyse artık bahar bir daha yapar, çöpe atar sizde güneşedoğruyla yarışırsınız. Kim kimin saçını yırtarsa şalı kapar. Kız gülennnnnnnnn şu postanene bir baksan diyorum… Ta sabah yazdım halen görecen…

  6. renkler bir harika olmuş….. ben kadıköyden koşsam üsküdara dediydim ama kriizantem almışşş :((((((neyse iyi günlerde kullan…….

  7. ayyyyy sağolun kızlar krizantemciğim tebrikler ama camı kırmışsın bak olmamış anahtar paspasın altındaydı :))tüm güzel yorumlara teşekkürler :))