26 yorum gelmiş

  1. sesiber

    Yenihayat geçen haftalarda hatta şu THY uçağının Hollandada düştüğü gündü, neredeyse seni arayacaktım. Nişan kutusu lazım oldu acilen. Hollandaya gönderecektik. Sonra yetişemez kaygısıyla aramaktan vazgeçtim. Bu da çok zarif olmuş. Ellerine sağlık.

  2. kucukgunes
    kapalı hali
    kapalı hali

    bu çok şık olmuş hatta bende bi yerde şu resmi görmüştüm ve kendime bundan yapmak istemiştim ama fazla muntazam durmaz die vazgeçmiştim.siz bu konuda tam bir uzmansınız eğer bu şekilde bi istirdye nişan tepsisi hazırlarsanız hemen bende isterim ona göre:))

  3. basakca

    inanılmaz çok çok güzel olmuş ayrıca yüzük kutusu çok güzelmiş biz evlenirken yoktu böyle şeyler yahu

  4. yenihayat54

    )))sevgili arkadaşlar..nerdeyse on gün yazılarımın çıkmasını bekledim ama bir türlü sıra bana gelmedi.bu arada pc de bir sorun yüzünden bir kaç gün nete giremedim..ben yokken çok güzel şeyler yazmışsınız ,çok sağolun..ben bu kutuları tamamen hayal gücüme dayanarak yapıyorum..herhangibir yerden fikir almadım..ben taaa 25 sene evvel nişanlanınca kayınvalideciğim bana bu kutulara benzer bir kutuda nişan hediyelerini getirmişti..o kutuyu çok beğenmiştim..kendime göre geliştirdim..bir daha ki kutu yapımında ayrıntılı olarak paylaşırım sizlerle..pek uzaktan anlatmakla olmuyor ama deniycem söz:))sesibercim kutuları sipariş üzerine yapıyorum..yani en az bir hafta önceden bilmem gerekiyorki ona göre hazırlayayım..her kutu kişilerin istediği ölçüye büyüklüğe göre oluşuyor..genelde dikdörtgen kutular 45*50 cm civarında oluyor..yuvarlaklarıda 50cm çapında yada yuvarlak bir fırın tepsisi ölçüsünde yapıyorum..:)büyük poğaça tepsisi isteyende oluyor..orta kek tepsisi isteyende oluyor:))kutuları önceden hazırlayıp kenarda bekletmiyorum..evde çalıştığım için ev ortamında bunları korumak zor oluyor bana..küçükgüneş arkadaşım..senin fikrinide çok beğendim..yüzükleri koymak içinde en kısa zamanda bir istiridye yapıcam..

    :ben bu şekilde bişi yapmıştım,ama istiridye ilginç olur teşekkürler..

  5. sesiber

    Madem bu işi yapıyorsun ki, bilirsin bizim buralarda pek tutulur çeyiz işleri. Takım yüzük yastığı, anı defteri falan da yapsana. Bahar geliyor, düğün, nişan sezonu açılıyor:))Bir de sakıncası yoksa kutu fiyatlarını özelden yazabilir misin? Burada isteyen oluyor bazen, sana yönlendiririm.

  6. yenihayat54

    sesibercim,isteğe göre yüzük yastığı,terlik torbası da yapıyorum ama,anı defteri kimse istememişti..bunuda ben sunayım müşterilerime bakalım tepkiler ne olacak..zaten bvaşımıza iş açıyorsun diye kızıyorlar bana.))bir anı defteri eksikti derler heralde.))özeline yazdım bakarsın..

  7. yenihayat54

    yaptım yaptım bende yaptım..küçükgüneş arkadaşım..sen istersinde ben yapmamıı..nasıl olmuş…ben biraz daha sadeleştirdim bakalım nasıl bulucaksınız…sabırsızlıkla yorumlarınızı bekliyorum..

  8. yenihayat54

    evet sesibercim incilere yüzük bağlanıcak..ama aklıma gelmedi yüzüklerimi takıpresmini çekmek.)sağol krizantem beğenmene sevindim..

  9. yenihayat54

    son yorumları görmemişim arkadaşlar..hepinize teşekkür ediyorum..aleynacım.. kutuları kaplamak için saten,kadife,şanel saten kullanıyorum..bazen organzeler bazen inciler bazen yapma çiçeklerle süslüyorum..nasıl eserse yani:))ruh halime göre değişiyor..

Bir Cevap Yazın

yenihayat54

3oğlum ver 1 kocamdan(herkesin bir kocası var gerçi:))ayrıca şükür bir taneler,birkaç tane olsa kim çeker onları:)) vakit buldukça yaptığım hobilerimi sizlerle paylaşmak için burdayım..

Pullu tülbentler

| | 0 Yorum

Sarma nakış işlemeli yatak örtüsü

| | 0 Yorum

Punch işi çiçekli havlu

| | 0 Yorum

Punch nakışı çiçekli paspas

| | 0 Yorum

Anlatımlı dantel motifi yapımı

| | 0 Yorum

Yeşil kadife Kuranı-ı Kerim seti

| | 0 Yorum

İşlemeli kadife Kuran-ı Kerîm seti

| | 7 Yorum

Nakış işlemeli bordo eşarp

| | 0 Yorum

Nakış işlemeli eşarp

| | 0 Yorum

Nakış / Pembe ortancalar

| | 2 Yorum

Nakış / Orda bir köy var uzakta

| | 4 Yorum

Sap işi nakışlı pano

| | 0 Yorum

Basit nakış işlemeli örtü yapımı

| | 0 Yorum

Nakış işlemeli kumaş kitap kılıfı

| | 2 Yorum

Nakış işlemeli peçete yapımı

| | 0 Yorum