İyi ki yapmışım, ben bile çok sevdim

-

Blogumda… Eski tavayı beyaza boyayıp sonra da saat olarak değerlendirdim. Size de fikir verir umarım.

Eski Tavadan ne yapılır

27 yorum gelmiş

  1. okuyan

    çok yaratıcı bir geri dönüşüm hikayesi olmuş… blogunuzda yapım aşamalarını ayrıntılı olarak anlatmışsınız… teşekkürler…ben çok beğendim:)

  2. GGuven

    Mavi sofra.. Gülme bi kere. :))) Blog adresine baktım. Ve cevabımı Noblesse ye yazdım. Mavi sofra ile noblesse neden aynı blog adresini vermiş.. Biliyorum.. ben şaşırayım diye böyle yaptın ben tuzağa düştüm di miii.. Gülersin tabi…Seni gidi seni.

  3. GGuven

    Sağol kittycat. Senin siyah cüzdanın, twitty tablon, boncul anahtarlığında çok çok güzel. Blogunu ne zaman açacaksın?

  4. turkuazft

    vay vay vay ,güven ablacığım yine o güzel mağrifetli 10 parmaklarınızı döktürmüşünüz çok sevimli duruyor,renk uyumu da çok güzel hiç boş durmuyorsunuz ,bencede durmayın insana terapi gibi geliyor

  5. GGuven

    Ne güzel iltifatlar bunlar turkuazft.. Sağolasın. Bırakmayım değil mi… Gerçekten de müthiş bir terapi oluyor. Geçmişin izlerinin, gelecek kaygısının tamamen bittiği ve anı yaşamayı başardığım tek yer atölyem. Bırakılır mı hiç?

  6. kittycat

    öncelikle yaptıklarımı incelenmeniz ve beğenmeniz çok hoşuma gitti ilginiz için çok teşekkür ederim , blog açmayı çok istiyorum ama sanırım biraz cahilim bu konuda …

  7. GGuven

    Biz de cahildik be Katycat. İnternette arama yapmayı bilen herkes blog açmayı başarabilir. Korkulacak bir şey yok. Başlangıçta karışık gelse bile sonra alışıveriyor insan.

Bir Cevap Yazın