Çarşamba, Aralık 7, 2016
İyi ki yapmışım, ben bile çok sevdim

27 YORUMLAR

  1. çok yaratıcı bir geri dönüşüm hikayesi olmuş… blogunuzda yapım aşamalarını ayrıntılı olarak anlatmışsınız… teşekkürler…ben çok beğendim:)

  2. Mavi sofra.. Gülme bi kere. :))) Blog adresine baktım. Ve cevabımı Noblesse ye yazdım. Mavi sofra ile noblesse neden aynı blog adresini vermiş.. Biliyorum.. ben şaşırayım diye böyle yaptın ben tuzağa düştüm di miii.. Gülersin tabi…Seni gidi seni.

  3. Sağol kittycat. Senin siyah cüzdanın, twitty tablon, boncul anahtarlığında çok çok güzel. Blogunu ne zaman açacaksın?

  4. vay vay vay ,güven ablacığım yine o güzel mağrifetli 10 parmaklarınızı döktürmüşünüz çok sevimli duruyor,renk uyumu da çok güzel hiç boş durmuyorsunuz ,bencede durmayın insana terapi gibi geliyor

  5. Ne güzel iltifatlar bunlar turkuazft.. Sağolasın. Bırakmayım değil mi… Gerçekten de müthiş bir terapi oluyor. Geçmişin izlerinin, gelecek kaygısının tamamen bittiği ve anı yaşamayı başardığım tek yer atölyem. Bırakılır mı hiç?

  6. öncelikle yaptıklarımı incelenmeniz ve beğenmeniz çok hoşuma gitti ilginiz için çok teşekkür ederim , blog açmayı çok istiyorum ama sanırım biraz cahilim bu konuda …

  7. Biz de cahildik be Katycat. İnternette arama yapmayı bilen herkes blog açmayı başarabilir. Korkulacak bir şey yok. Başlangıçta karışık gelse bile sonra alışıveriyor insan.