Iyyyyy, Zuzumun Oyuncağı:(

-

Bir gün fare oyuncak yapacağım aklıma gelmezdi:( ama çok yoğun istek üzerine o da oldu:(
Bendeniz teyzesi olarak bu anaokullarında çocukları nerede ve neyle oynattıklarını çokkkkkkkkkk merak etmekteyim.Bileniniz var mı????Zuzum daha mouse’na (fare demeyeyim bari:( ) kavuşmadı, yayınlanana kadar ulaştırırsam ikisinin resimlerini ekleyeceğim:)))

Mouse/önden görünüm
Mouse/önden görünüm
Mouse
Mouse
Mouse
Mouse
Bıyıkları Unutmuşum:)Iyy bir daha elledim
Hayırlısıyla bunlar üremeden bir teslimat gerçekleşse

6 yorum gelmiş

  1. kondor

    bu anaokullarında çocukları nerede ve neyle oynattıklarını çokkkkkkkkkk merak etmekteyim.Bileniniz var mı????

    karton el işi kağıdı, pamuk gibi bir nevi yapıştırma , kesmeişlemleri yapılıyorlar. Sulu, pastel boyamalar. Yaşına göre eşya, trafik, sayı günlerin bilgilerini alıyorlar. Şarkılar hiç bitmez tabii. Tahta puzzle, dergileri, kitaplar. Ve serbest oyun alanları oluyor. Ordada saklambaç, evcilik, halka yapılarak oynanan küçük oyunlar oynanıyor. Daha ayrıntılar isterseniz yazarım efendim.

  2. dolunay82

    Fare ıyyyy dedirtsede önce sevimli görünüyo aslında.Tabi oyuncak olanları:)Bende anasınıfında olan kızımdan biliyorum.parmak kuklaları var,oyun hamurları ile oynuyorlar.Kısa dramalar yapıyorlar.Meyve salataları yapmışlardı.Aklıma gelenler bunlar.Birde bize aile katılımı ödevi veriliyor.Kartondan araç,ev,güz ağacı gibi maketler yaptık.İşinize yarar umarım.

  3. fiamma1

  4. fiamma1

    Sevgili Dolunay82 verdiğin ek biligler için bir aile olarak sana da teşekkür ederim.Ve Sevgili Neduk; bizim zamanımızda boyle oyuncak istekleri yoktu, bu şaşırtıyor beni, onların dünyalarına hayran olmamak elde değil:)) Benim minik Zuzu’ma gelince Mouse u götürdüğüm gün hastalanıp eve dönmek zorunda kaldım, bu yüzden resmini de çekemedim:( Akşam aradı ve bunun ayakları nerede diye bir de hesap sordu:))Şimdi 4 ayak derdindeyim:))) Fare’ye gelince arşivlerde evrak aramayanlar neden ıyyy dediğimi pek anlayamazlar, biz işte yetiştiremediğimiz evraklarla evlere fare bile taşıdık:)))Bu yüzden ıyyy:)))

  5. fiamma1

    Ben de alışkınım canlısına:)) ama bizimkiler beyaz kobay fareler gibi değildi ne yalan söyleyeyim, korkmam diyen bile çığlık atardı(Sansar: sanırım benzetilen hayvan buydu) :))Neyseki arşivler son senelerimde modernleşti de daha az teşviki mesai yapar olduk:)))

  6. nazesen

    Şulecim ben görmemmişim fareni ne hoş olmuş eline sağlık.Laf aramızda ben fareleri severim komik hayvanlardır.Pembe kulaklısı da çok hoş olmuş.

Bir Cevap Yazın

Kanguru cep dikimi – anlatımlı

| | 0 Yorum

Kot çantalar, yastık ve önlükler

| | 0 Yorum

El yapımı deri çiçekli kolye ve çanta

| | 6 Yorum

Kedi-köpek yatağı nasıl dikilir?

| | 2 Yorum

Kumaş kalp bunting

| | 0 Yorum

Gizli cep nasıl dikilir?

| | 0 Yorum

Deri kumaştan vav aplikesi yapımı

| | 0 Yorum

Vatka nasıl dikilir?

| | 0 Yorum

1 dakikada kolay fiyonk yapımı

| | 0 Yorum

Erkek yaka kalıbı

| | 0 Yorum

Kapüşonlu köpek kazağı

| | 2 Yorum

Kumaştan yıldız yapımı – anlatımlı

| | 0 Yorum

Anne yavru kumaş baykuşlar

| | 0 Yorum