jean etek yapımı

-
LaCheen-jean etek
LaCheen-jean etek

10 marifete biraz önce dahil oldum ve işte ilk marifetim :
Eskimiş, yırtılmış jean pantolonlarınızı atmayın etek yapın. İhtiyacınız olan sadece dikiş makinesi. Yoksa da yakınlarınızdaki terzi.Detaylı anlatımı ve fotoğrafları için buraya…

16 yorum gelmiş

  1. pufu

    ewt ilk öncelikle aramıza hoşgeldin lacheen etekler gzel ama senden de dewamını bekleriz oke :)

  2. LaCheen

    kondor,site adı 10 marifet olunca, ilk marifetim demek istedim. Herhalde hata ettim. Ekledikçe siz karar verirsiniz artık marifet olup olmadığına…

  3. kondor

    AYY AY DUR BEN O ANLAMDA DEMEDİM..YANİ BUDA BENDEN ANLAMINDA KULLANMIŞTIM MARİFETİM KELİMESİNİ. YA ALLAH YA, NASILDA YALNIŞ BİR ANLAŞILMA ÇIKMIŞ ORTAYA, YA HEM MARİFETLİYİM DESEN NE OLUR HAKKINDA VARDIR. TEVAZU ZARRALIDIR BOŞ KOY BAK BEN DEDİM MARİFETLİYİM.ANAM İKNA TELAŞI İÇERSİNDE NE YAZDIĞIMI BİLEMEDİM.

  4. ebruatolyede

    Hoş geldin Laçin :)Benim de eski bir kot pantolonum vardı. Aslında eski değil de küçük geliyor artık malum kilolarla başım dertte :)ondan etek yapmaya çalışayım bari

  5. sefa97

    LaCheen ;HOŞ GELMİŞSİN:)BEN SENİN MARİFETLERİNİ DAHA ÖNCE GÖRMÜŞTÜM.EDA SUNER SAYESİNDE..BURADA OLMAN ÇOK HOŞ:)

  6. cocuklacocuk

    Hoşgeldin LaCheen,Seni her okuduğumda, dikiş makinamız olmadığı aklıma gelip, üzülüyorum ya. En kısa zamanda bir dikiş makinası istiyoruz.

  7. alonenes

    şimdiye kadar neden eklemedinki bunu:(kaç ayrılamayıp annemin zorla attığı pantolonum varkiiiii:(onlar aklıma geldi.ellerine sağlık…

  8. asyayaren

    aaaa evet eski yazı bende diyorum bunu nerde gördüm ilk önce bloğunda gördüm buraya da koymuş diye dikkat etmedim herbalist de hoş geldin deyincebende arkasından gidiverdim sanırım :))))

Bir Cevap Yazın