Pazar, Aralık 4, 2016
jean etek yapımı

16 YORUMLAR

  1. kondor,site adı 10 marifet olunca, ilk marifetim demek istedim. Herhalde hata ettim. Ekledikçe siz karar verirsiniz artık marifet olup olmadığına…

  2. AYY AY DUR BEN O ANLAMDA DEMEDİM..YANİ BUDA BENDEN ANLAMINDA KULLANMIŞTIM MARİFETİM KELİMESİNİ. YA ALLAH YA, NASILDA YALNIŞ BİR ANLAŞILMA ÇIKMIŞ ORTAYA, YA HEM MARİFETLİYİM DESEN NE OLUR HAKKINDA VARDIR. TEVAZU ZARRALIDIR BOŞ KOY BAK BEN DEDİM MARİFETLİYİM.ANAM İKNA TELAŞI İÇERSİNDE NE YAZDIĞIMI BİLEMEDİM.

  3. Hoş geldin Laçin :)Benim de eski bir kot pantolonum vardı. Aslında eski değil de küçük geliyor artık malum kilolarla başım dertte :)ondan etek yapmaya çalışayım bari

  4. LaCheen ;HOŞ GELMİŞSİN:)BEN SENİN MARİFETLERİNİ DAHA ÖNCE GÖRMÜŞTÜM.EDA SUNER SAYESİNDE..BURADA OLMAN ÇOK HOŞ:)

  5. Hoşgeldin LaCheen,Seni her okuduğumda, dikiş makinamız olmadığı aklıma gelip, üzülüyorum ya. En kısa zamanda bir dikiş makinası istiyoruz.

  6. şimdiye kadar neden eklemedinki bunu:(kaç ayrılamayıp annemin zorla attığı pantolonum varkiiiii:(onlar aklıma geldi.ellerine sağlık…

  7. aaaa evet eski yazı bende diyorum bunu nerde gördüm ilk önce bloğunda gördüm buraya da koymuş diye dikkat etmedim herbalist de hoş geldin deyincebende arkasından gidiverdim sanırım :))))