Salı, Mayıs 30, 2017
Jeliboncuk’tan 10marifet’e ilk takı(m)

Jeliboncuk’tan 10marifet’e ilk takı(m)

18
kolye+bileklik takımım
kolye+bileklik takımım

Takı yapmanın en zevkli yanı yaptıklarınızın beğenilip başkalarının severek taktığına şahit olmaktır, işte yaptığım bu takım da ablamda her gördüğümde bana mutluluk veriyor:) Aynısından birde arkadasıma yaptım oda her sorana adımı veriyor:) Yani anlayacağınız kolay bir model olmasına rağmen çok zarif ve dolayısıyla beğenilen bir takım oldu bakalım sizde aynı fikirde misiniz? Buyrun …

incili kolye
incili kolye

18 YORUMLAR

  1. Herkese ayrı ayrı teşekkür ediyorum, yorumlarınız beni çok mutlu etti:)Minnosum küpelerini yapmayıda düşündüm ama fazla abartılı olur diye yapmadım, inci top küpeyle takıyo ablam öylede güzel oluyor takımmış gibi sanki :)Dilevser ablacım ( kızmıyorsun inş abla dememe :)) adını da bilmiyorum ya ondan :) kopya çekebilirsin tabiki bir zorluğu yok zaten :) gerçi olsa nolur sen alasını yaparsın da:)

  2. yok canım kızmıyorum kızarmıyım hiç sana :) sağol canım, olsun ben sorayım da senin el emeğin sonuçta, hem el ele uymazmış aynısını yapmaya çalışsan yine farklı olur..

  3. Evet doğru söylüyorsun, aynı kişi bile olsa bir yaptığını bidaha yapamıyor.. Bu arada Nalan abla bizi kardeş sanmış ben sana abla diyince :) Ablam olur musun gerçektennn:)