K.K.C.K. Sonbahar Yarışması- Autumn BayBag

-

Çantanın boyutları her zamanki gibi 12.5cm.X12.5cm.Tamamen doğal keçe kullandım.Turuncu- Sarı yanardönerli bir renkten taftadan güller yaptım göz niyetine.Birde içlerine kesme taş yerleştirdim.Burnunu da siyah kesme taştan yaptım.Bir de başına sarı tafta gül kondurdum.İşte bu kadar:)Sonbaharda birbirine çok yakıştırdığım 3 rengi bir araya getirdim bu çantada.PEMBE-KAHVERENGİ-TURUNCUBöylece sonbaharda kızaran, sararan yaprakların renklerini çantanın üzerine taşımaya çalıştım.

20 yorum gelmiş

  1. akoni

    güller çok büyük olduğu için, çantayı biraz arka planda bırakmış. Renkler harika ellerinize sağlık

  2. fiamma1

    Sevgili Kapkaracamdankelebek. öncelikle ellerine sağlık çok güzel olmuş ve değerini en iyi bilecek bir arkadaşa da hediye gitmiş, iyi günlerde kullansın:))Bu arada Sevgili Toohero’dan kazandığın ödül için de seni tebrik ederim ne kadar heyecan verici… Kimbilir Özlem nasıl güzel bir şey çıkaracak ortaya:))Sana imrendim ve senin adına sevindim, bizimle de paylaşırsanız cok sevinirim blogları çok geç takip edebiliyorum.

  3. belgin41

    Bloğunuzun ziyaretim de yazmıştım sizin çalışmalarınızın tarzı farklı ve sanatsal özelliğe sahip her detayda bir anlam veriyorsunuz tebrikler başarılar diliyorum.Sevgiyle kalın…

  4. Kapkaracamdankelebek

    fiamma1;çok teşekkürler:) tabii ki Toohero’nun yapacağı kuklayı bende büyük bir merakla bekliyorum. sevgili Toohero’nun tek ricası vardı. kuklada kullanmasını istediğimiz kumaş,düğme vs. materyalleri kendisine yollamamazdı. onları hazırladım yarın kargoya vereceğim. bana ulaşınca hem bloğumda hemde burada herkesle paylaşırım mutlaka.sevgiler:)belgin41;çok teşekkürler;beni ilgiyle takip ediyorsunuz hiç yorumsuz bırakmıyorsunuz gerçekten.bende de size sevgiler saygılar.

Bir cevap yazın

Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Pin on Pinterest
Pinterest
Share on LinkedIn
Linkedin