K.K.C.K. Sonbahar Yarışması-EYLÜL

-
EYLÜL
EYLÜL

Sonbahar yarışması için İkea Malma ayna kullanarak yaptığım tasarımım.Sonbahar bana hep ayrılıkları ya da kavuşmaları anlatır. İçinde hüzünde vardır mutlulukta. O yüzden sunumuma Alpay’ın “Eylülde Gel” adlı şarkısından bir dize ekledim.Sarı güller ayrılık demektir ya işte bu yüzden aynayı süslemek için sarı renk tafta güller kullandım. Kurumuş kıvrılmış bir görüntü vermesi için kahverengi keçeden yapraklar yapıp büzgülü hale getirdim. Güllerin içine kahverengi inciler ve aralarına tavuşkuşu tüyü yerleştirdim.Anneannemin çeyizinden kalma tığla örülmüş dantel havlu kenarını çerçevenin etrafına yapıştırdım. Çerçevenin en değerli parçası da bu dantel zaten.Altın rengi boyutlu boyadan yağmur damlaları yaparak sonbaharı bu çerçeve içinde anlatmaya çalıştım. Kapkara Camdan Kelebek olarak sağ alt köşeye de kelebek kondurarak imzamı atmış oldum.Umarım başarılı olabilmişimdir.

EYLÜL
EYLÜL
EYLÜL
EYLÜL
EYLÜL
EYLÜL

27 yorum gelmiş

  1. bizimgibiler

    Kapkara’cığım, daha önce de beğendiğimi söylemiştim ama bu yarışma burdan da söylemek gerek:) Süslemelerin hepsi birbiriyle çok uyumlu olmuş, çok hoş görünüyor.

  2. dolunay82

    sonbaharın rengi sarı aynaya çok yakışmış.zarif bir hava vermiş.bence sevinçler kadar hüzünlerde güzellik katıyor hayata.bu aynayada güzellik katmış.ellerine sağlık.başarılar.

  3. bizimgibiler

    Hemşehrimi ve aynı zamanda burçdaşımı yalnız bırakır mıyım hiç?Aman yanlış anlaşılmasın, öyle olmasaydı yine tutardım çünkü çok zarif buldum.

  4. Kapkaracamdankelebek

    embir; sana da çok teşekkürler yukarıda sanki seni es geçmişimde diğer iki arkadaşıma teşekkür etmişim gibi olmuş.sanırım aynı sıralarda yorum yazmışız.sonra ben çıktığım için yeni gördüm yorumunu.çok teşekkürler:)diğer arkadaşlarıma da teşekkür ediyorum.

  5. aheng

    Danteller,pullar çok zarif bir ayna olmuş,ellerinize sağlık,ben de tuttum,yarışmada başarılar…

  6. sevimli hayat

    çok güzel zarif harika başka kelime bulamadım kenarlarındaki dantele bayıldım ayrı bir nostalji katmaış ellerine emeğine sağlık canım başarılar

Bir Cevap Yazın