Cuma, Aralık 9, 2016
Kablolardan bardak altlığı – 2013 yılbaşı yarışması

0

bardak altlığı
Evet bu benim 2. projem. Kablolardan yapılan bardak altlığı. Üzerine 3 boyutlu simli akrilik boya sürdüm. İstenilirse amerikan servisi olarak daha büyük boyutları yapılır.

bardak altlığı

bardak altlığı

bardak altlığı

Paylaş
digdem12
Merhaba,ben Diğdem 14 yaşındayım.Öncelikle sayfamı ziyaret ettiğiniz için teşekkürler.Biraz kendimde bahsedecek olursam; okulda başarılı bir öğrenci,evde sorumluluk sahibi bir çocuk,dışarıda bilinçli bir vatandaş...Her gün kendini geliştiren,yenileyen ,ilerleyen teknolojiye ayak uydurmaya çalışan biriyim.Yani herkes gibi.Ama beni diğerlerinden ayıran bir özelliğim var.Hobilerim.Yapabildiğim her şeye meraklıyım,bir o kadar yapamadıklarıma...Beğendiğim her şeyi yapmaya çalışırım,yaparken zevk almaya çalışırım çünkü biliyorum ki zorla yapınca hiçbir güzelliği,değeri kalmaz.Sevdiklerime hediye ederim yaptıklarımı çoğu zaman ama en nadide parçalarımı kendime saklarım :D Sevdiklerinin mutlu olması beni de mutlu eder,yaptıklarımı paylaşarak benden büyük,küçük herkese örnek olmak amacıyla hobilerim ve ben buradayız,10 marifette... :)