Cumartesi, Aralık 3, 2016
Kağıt Çerçeveli Ahşap Boyama Tablo

Kağıt Çerçeveli Ahşap Boyama Tablo

40

Dekupaj tekniği kullandığım bu tablonun çerçevesinde gazete kağıdı kullandım . İki parmak kalınlığında şeritler halinde kestiğim gazeteyi tutkalla buruşturarak çerçeveye yapıştırdımKuruduktan sonra gümüş rengi boya sürdüm.Kullandığım resim “bekleyen afrikalıları” anlatıyor intenetten aldım kime ait olduğunu kaydetmemişim ama resmin altında sanatçının imzası duruyor.Görüş ve önerilerinize sunarım .

Sevgiler.

40 YORUMLAR

  1. Uzun uzun bir yorum yapmıştım iki saat önce gitmemiş. Ah bu pilli ahhhhh. Yinede ilk yorum bana kalmış:)))Sevgili güneşedoğru resim seçimi mükemmel, çok özgün bir resim. Çerçeve çok bilindik bir teknik olsa da renk seçimin güzel olmuş Bu tekniği genelde kahverengi veya altın rengiyle görüyordum, gümüşü değişik olmuş beğendim. Tarafımdan beğenilip onaylanmıştır, ahşap boyamaya devam, stresi alır sinire iyi gelir:))

  2. güneşedoğru, pano zaten güzel, çerçeven de çok değişik ve güzel olmuş, ama (lütfen kırılma) kahverengi ya da altın rengi çerçeve panonun renklerine daha çok uyardı diye düşünüyorum, naçizane fikrim :(

  3. Resim seçimi çok güzel, dekupaj tekniği ile oluşturulan çerçeve de çok güzel ama bakır rengi daha mı iyi uyardı bu resme acaba acaba???Ya da kızıl toprak acaba acaba???Ellerine sağlık sevgili güneşedoğru:)

  4. gunesedogru ellerine sağlık, çok beğendim çalışmanı :) resim de çok hoşmuş, evine şık bir dekor olmuştur, iyi günlerde kullan :)

  5. çok teşekkürler kriizantem; aynen devam boyamaya :)))Banuca; kırılmak ne demek ben görüş ve önerilerinize sunuyorum zaten, güzel önerini bundan sonrakilerde mutlaka dikkate alacağım sağol,Fiamma; dediğin renklerlede kesinlikle hoş olurdu ama ben bu konuda nazesen gibi düşünüp gümüş tonu uygulamıştım. ikinizede teşekkürler çok memnun oldum.dendenak; bu yöntemle çerçeve yapmak banada çok hş geldi üstelik çok kolay ve bir o kadarda zevkli mutlaka denemelisin.Sevimli hayat, pinkly ve darma (aramıza yenimi katıldınız acaba) beğenmenize sevindim teşekkürler eksik olmayın

  6. Güneşe doğru. Çerçeveni çok beğendim… Böyle Yuvarlakımsı gibi Yatak odasına bir ayna çerçevesi yapabilirmiyim dersin buı yöntemle

  7. sevgili kondor, yamalı, figen, mtnaz; beğenmenize çok sevindim, şevk verdiniz teşekkürler.kondorcum uzak resim diyorsun değil mi? ayarlarım canım :)

  8. yazın dün yayınlandığında daha hiç yorum yokken ilk yorumu ben göndermeye çalıştım ama hep hata verdi, delirdim bıraktım sonunda….çalışman çok değişik ve çok şık olmuş güneşedoğru duran arkadaşım, ilk başta resmi de senin yaptığını sandım, baka baka yapabilirsin aslında, çizilmesi çok zor tipler değiller baksana, cin alilerin kumaşa dolanmış hali gibiler.çerçeve bir harika zaten. tutkalla o hale getirmek zor mu? en son tutkal denememde parmaklarımı birbirine yapıştırmıştım çünkü. zorsa denemeyeyim. bir püf noktası veya ölçüsü var mı? gümüş boya akrilik mi? değilse ne? kursa gidenler, gidemeyenleri aydınlatsınlar lütfen:)))

  9. sevgili acemi; o kadar kolay birşeyki anlatamam, gazeteye zarar vermeyecek şekilde hafifçe ıslat parmağını ve buruşturarak zemine yapıştır hızlı hareket etki tutkal kurumasın, gazeteden şeritleri önceden hazırlamalısın tabii… ahşap boyamada kullanılan su bazlı boyalardan kullandım canım. istersen minik incilerde yapıştırabilirsin kıvrımlara, benim resme uymazdı yapmadım ben, ama o tip bişey denemek istiyorum…kolay gelsin sana yapınca görelim oldu mu? sevgiler

  10. açıklaman için teşekkür ederim güneşedoğrum. beceririm diye düşünüyorum, sıraya koydum, boş bir vaktimde öncelikli olarak yapıcam:))

  11. bende çok beğendim günesedoğru ellerinize sağlık.kontrast düşünceniz çok iyi olmuş.resim ve çerçeve birbirlerinin güzelliğini ortaya çıkarmış.

  12. bi saniye aradaki çekilsin yanıt veriyorum : kırtasiyeden ya da nalburdan alınan tutkalı kullanıyorum büyük tüptede olur plastik kavanozda da olur hangisi denk gelirse :)

  13. Merhaba, bu tekniği daha önce duymuştum hiç denemedim.bugün birden aklıma geldi. İnternette araştırırken size rastladığım iyi oldu. Tablonuz şık olmuş. Bende denemek istiyorum . Banada beklerim sevgiler:)