Cuma, Aralık 9, 2016
Kağıt gül yapımı:) 100 bilmem kaçıncı yazı:))

4 YORUMLAR

  1. Sevgili Farfin,Aşağıdaki yazımın sizin paylaşımınızda yayınlanması tamamen tesadüftür. En başta olan konuya giriş yaptım.Bu yazıyı yeni konu açarak da yazdım ama, yayınlanır mı, yayınlanırsa ne zaman bilemiyorum. Ama 10marifet’e yazacağım son yazıyı kendi gözümle de görmek istedim.10marifet’i TERKEDİYORUMArtık 10marifet’i terkediyorum. Tavşan dağa küsmüş, dağın haberi olmamış durumu ise umurumda değil.Paylaşımlarımın çok geç yayınlanması yoğunluktan olabilir, kabul.İlk gönderilerim 3-4 gün sonra yayınlanıyordu. Ama bu süre gittikçe uzadı. Son gönderimimin yayınlanması bir haftayı geçti. Üstelik aynı gün gönderdiğim bir başka paylaşımım hâlâ onay bekliyor.Ama bir yayının fotoğrafı üzerindeki tarihi görünce şaşırdım. Resim 25 05 2011 de çekilmiş 28 05 2011 de yayınlanmış. Bunu görünce dün sabah Aylin Hanım’a mesaj attım, sitem ettim, sağolsun aynı gün nazik bir cevap vermiş. Yoğunluktan söz etmiş ve 10 günü aşan sürenin olağandışı olduğundan bahsetmiş. Yakında birtakım iyileştirmeler yapılacağını anlatmış. İlgisine teşekkür ediyorum.Ancak bu yazışmanın sonrasında beklerdim ki; onay bekleyen bir yazım kalmasın. Son yazım hâlâ onay bekliyor. Bekleyedursun ben artık beklemiyorum.Bu yazıyı yayınlanması dileği (??) ile 10marifet’e de gönderdim.Bundan sonra hiçbir şey göndermeyeceğim.