Kağıt hamuru ve koli bandından bileklik

-

Bunu nasıl yapmışlar diye sorsam mı sormasam mı bir türlü karar veremedim. Aslında güzel olurdu ama dayanamadım hemen yazayım istedim :) Biten koli bandımızı alıyoruz ve elimizin geçeceği büyüklüğe gelmesi için kesip arasını koli bandı ile sarıp genişletiyoruz. Daha sonra kağıt hamurumuz ile bandımızın çevresini kaplayıp kurumasını bekliyoruz. Sonrası sizin keyfinize kalmış, dilerseniz boyayın, dilerseniz kağıt yapıştırın, dilerseniz de boncuklarla süsleyin.
Bileziğiniz hazır.

embir

13 yorum gelmiş

  1. yldoz

    Süper fikir paylaşım için teşekkürlerEmbir blogundaki Çocuk İstismanına Hayır yazısını buradada yayınlasan belki katılım olarak daha güçlü oluruz

  2. hobim

    Sevgili embir ,güzel bir paylaşım .Ben çok önceden boş mutfak rulosunu keserek denemiştim,seninki daha kolay.Fotoğrafını ekliyorum,sevgiler…

  3. embir

    Ben geldimmm, bu aralar işlerim çok yoğun az önce eve geldim ve henüz yemek de yiyemedimArkadaşlarrrrr, bu çalışmayı beğenmenize sevindim, benimde çok hoşuma gitti. Sevgili güneşe doğru hennasa katılıyorum. Dekupaj tutkalı ile kağıdı bileziğe yapıştırmış.Hobim sizin ki tealight değil mi? O da çok cici olmuş.

  4. hobim

    İlkönce bilezik diye yapmıştım,sonra içine boşalmış krem kabı -sıkıgeçme -koydum.İçine ataçlarımı koyuyorum.Boyadığım aynı desenden bir de seramik kedi yaptım,takım olacak ya:)

  5. embir

    hobim bende içindeki cam kısmı görünce tea light sanmıştım ama aynı mantıkla o da yapılabilir.Nurhancım rica ederim :)

  6. aydin gelini

    bende yapmıştım.ama resimde anlatıldığı gibi değil.çok sıradışı bulmuştu görümcelerim.ben çok beğeniyorum ama çok geniş oldu takmaya fırsat olmadı hiç.bloğumdada yer verdim tül kullanarak yapmıştım bende..paylaşım için çok teşekkür ederim.

Bir Cevap Yazın