Kağıt havlu rulosu ve fincan

-

elişi
Merhabaalar. Dayanamayıp paylaşıyorum  :) Ankara’da yaşayan 10marifetçilerin buluşması için arkadaşlara minik birer hediye vermek istedim. Bir fincan kahvenin 40 yıl hatırı vardır diye düşünerek tuvalet kağıdı rulosu, yün ve keçeden fincan hazırladım. Ağzımızın tadı iyi olsun diye de içlerini çikolata ya da şekerle doldurmayı düşünüyorum. Son rötuşlarını yaparken burada paylaşmak aklıma geldi :) Nasıl olsa yazı yayınlandığında fincanlar sahiplerinde olacaklar :) Yapım aşamaları burada.

deliisibunlar

Merhaba, Mesleği anaokulu öğretmenliği olan ama çocukları doğduktan sonra prof. anne ve ev kadını olmuş şimdilerde el becerisi isteyen ürünlere tekrar sarılmış olan bir bayandır :))

7 yorum gelmiş

  1. guldentaki

    Ben bu fincanlara bayıldım,bir tanesi de bana hediye edildi. Ankara’lı 10marifet’li hanımlar toplantımızda çok güzel bir gün geçirdik.Teşekkürler Ayşe Hanım,ellerinize sağlık.

  2. deliisibunlar

    Ben teşekkür ederim, gülden hanım.
    Beğenmeniz beni çok mutlu etti, evet çok güzel bir gün oldu ve umarım en kısa zamanda tekrarlayabiliriz.

  3. zulaltan

    fincanı taştan oyarlar sanırdım ,meğerse kağıt havlu rulosundan da yapılıyormuş, bizim deli kızımız sağolsun yeni bir icat çıkardı yahuuu :) ellerine fikrine sağlık Selcennn :) çok gözel olmuş özellikle sapına hayran kaldım :) hem sap gibi ortada kaldım hem de bu fincan sapına hayran kaldım delimiyim nee :D

  4. shane

    ne kadar düşüncelisiniz! harika bir hediye olmuş. aranızda olmayı çok isterdim. bu işi gelenekselleştirelim, ülke çapına yayalım, bakalım ne muhabbetler dönecek :)

  5. deliisibunlar

    Filiiz’iiiim, körle yatan şaşı kalkarmış, sen de delirdin .P
    Aylin hanımcığım,teşekkür ederiiim.Siz gelin, ben size fincan takımı yapayım:)) bi inşallah Ankara ayağını gelenekselleştirip sık sık biraraya gelmeye niyetliyiz.
    Serpil’iim, yayınlanır inşalah :)

Bir Cevap Yazın