Salı, Aralık 6, 2016
Kağıt havlu rulosu ve fincan

Kağıt havlu rulosu ve fincan

7

elişi
Merhabaalar. Dayanamayıp paylaşıyorum  :) Ankara’da yaşayan 10marifetçilerin buluşması için arkadaşlara minik birer hediye vermek istedim. Bir fincan kahvenin 40 yıl hatırı vardır diye düşünerek tuvalet kağıdı rulosu, yün ve keçeden fincan hazırladım. Ağzımızın tadı iyi olsun diye de içlerini çikolata ya da şekerle doldurmayı düşünüyorum. Son rötuşlarını yaparken burada paylaşmak aklıma geldi :) Nasıl olsa yazı yayınlandığında fincanlar sahiplerinde olacaklar :) Yapım aşamaları burada.

7 YORUMLAR

  1. Ben bu fincanlara bayıldım,bir tanesi de bana hediye edildi. Ankara’lı 10marifet’li hanımlar toplantımızda çok güzel bir gün geçirdik.Teşekkürler Ayşe Hanım,ellerinize sağlık.

  2. Ben teşekkür ederim, gülden hanım.
    Beğenmeniz beni çok mutlu etti, evet çok güzel bir gün oldu ve umarım en kısa zamanda tekrarlayabiliriz.

  3. fincanı taştan oyarlar sanırdım ,meğerse kağıt havlu rulosundan da yapılıyormuş, bizim deli kızımız sağolsun yeni bir icat çıkardı yahuuu :) ellerine fikrine sağlık Selcennn :) çok gözel olmuş özellikle sapına hayran kaldım :) hem sap gibi ortada kaldım hem de bu fincan sapına hayran kaldım delimiyim nee :D

  4. ne kadar düşüncelisiniz! harika bir hediye olmuş. aranızda olmayı çok isterdim. bu işi gelenekselleştirelim, ülke çapına yayalım, bakalım ne muhabbetler dönecek :)

  5. Filiiz’iiiim, körle yatan şaşı kalkarmış, sen de delirdin .P
    Aylin hanımcığım,teşekkür ederiiim.Siz gelin, ben size fincan takımı yapayım:)) bi inşallah Ankara ayağını gelenekselleştirip sık sık biraraya gelmeye niyetliyiz.
    Serpil’iim, yayınlanır inşalah :)