Cumartesi, Aralık 3, 2016

28 YORUMLAR

  1. arkadaşlar konu ile ilgili değil ama dün öğlende gönderdiğim işler hala yayınlanmadı. eskiden hemen ertesi gün yayınlanırdı. artık sitede daha çok mu sıra bekleniyor bu konuda? ben uzun zamandır buralarda olmadığım için yoğunluğu bilemiyorum. o yüzden öğrenmek istedim.

  2. Sergun muhteşem olmuş. Alıntı sandım. Fotoğraf ta çok güzel. Ellerine sağlık.Bonny eskidendi o eskiden. Nedukun dediği gibi en az 5 gün.Neyse Allah ekmek, yağ vs… kuyruğunda bekletmesin diyelim teselli olalım:))

  3. Bonny eskidendi o eskiden. Nedukun dediği gibi en az 5 gün.Neyse Allah ekmek, yağ vs… kuyruğunda bekletmesin diyelim teselli olalım:))

    :)))Doğru diyorsun sesiber.Annemler anlatırdı sanayağ, tüp kuyruğuna girdiklerini, zormuş valla.Ben beklemeye razıyım 10marifet kuyruklarında:)

  4. biraz önce denedim.katladım ama sekilli biçimde durduramadım.tekrardan katlama aşamasını anlatır mısınız.

  5. teşekkür ediyorum yorumlarınız için.katlama aşamalarını fotoğraflamayı unutmuştum. tekrar yapar fotoğraflarım bu kez.

  6. mumluğun katlama aşamalarını fotoğrafladım umarım yardımcı olur.öncelikle dikdörtgen bir kağıda ihtiyacımız var

    bunu okların gösterdiği biçimde katlıyoruz. sol kenar tam köşeden üst kenarla birleşiyor, sağ kenar diğerinin bittiği yerden başlıyor.

    ikinci adımda aynı işlemi üstten alta doğru yapıyoruz

  7. ilk iki katlamadan sonra kağıdı açınca, büyük kıvrımların ortada bir noktada birleştiğini görüyoruz. 3. adım olarak sol kenarın köşesini bu kesişime kadar katlıyoruz. sağ kenarı da sol tarafın hizasına kadar..

    4. adımda aynı şeyi yukardan aşağı doğru yapıyoruz. yeşil çizgiler de ilk 3 adımda katlanmış yerleri gösteriyor

  8. 4. adımda bitince elimizde büyük kareler oluşuyor. bu kareleri küçültmek için her bir kareyi en ve boylarından ortadan ikiye katlıyoruz. hepsi tamamlanınca yeşille gösterdiğim büyüklükte kareler elde ediyoruz.

    daha sonra kağıdı ters çevirip şeritler halinde katlıyoruz. yani her katlama yeri karelerin köşelerine denk geliyor. (bu fotoğrafta net çıkmadı bi türlü)bu katlama işi de bitince silindirik hale getirdiğimizde şekil ortaya çıkıyor

  9. onca zaman geçmiş ben daha yeni görüyorum sorunuzu..evet ben yazmıştım oraya, yürütmediler, onu bizde çok yapıyolar :)