Kağıt Rölyef İstanbul Manzarası

-

Kağıt Rölyef
Çoook uzun zaman oldu buraya yazı eklemeyeli, fazla vakit geçirmeyeli. Neden, çünkü alıştığım düzenin dışına çıkınca yenisine alışmam ve bağlanmam zaman alıyor, yadırgıyorum uzaklaşıyorum. Bakalım şimdi ufak ufak denemeler yapayım, sonuç ne olacak göreyim. Sayfaları gezerken peşimden koştura koştura inen o reklamlar da cabası. O öyle indikçe olan hevesim de kaçıyor :)
Gelelim marifetime :)
Bu yaptığım ilk kağıt rölyef tablom.  10 kattan oluşuyor. Çok eğlenceli ve zevkli bir çalışma. Çerçevelenince de çok hoş duruyor.

Kağıt Rölyef

5 yorum gelmiş

  1. tugbacanyurt

    güzel bir resim seçmişsiniz:)çok beğendim
    bende şu anda üçüncü resmime geçtim yapım aşamalarınıda fotoğraflıyorum bittiği zaman belki yapmak isteyenlere ip ucu verir:)

  2. nrhnmrl

    Sevgili hayal öncelikle çok teşekkür ederim.fırsat bulursam sırada yapılmayı bekleyen var onları yaparken aşamaları kaydetmeyi planlıyorum o zaman umarım yardımcı olabilirim.

    nazesen teşekkür ederim.Umarım denersin biz de güzel çalışmalarını görürüz.Rölyeflerini biliyorum canım hepsi çok emekli ve güzel çalışmalar senin de ellerine sağlık

    Evet resim hocamızın seçimiydi bence de çok güzel bir seçim.Aaa süper merakla bekliyorum.

    Aman da aman kimlerde mesaj yazarmış çocuklardan fırsat bulupta sağol arkadaşım gelecek devamı Allahın izniyle :)

Bir Cevap Yazın

Dantel kitap ayracı yapımı

| | 1 Yorum

Video: Düz nakış işleme nasıl yapılır?

| | 0 Yorum