Kağıt sanatı – atık kağıttan diğer tasarımlar

-

kağıt sanatı

Merhaba arkadaşlar. Kağıt ile yaptığım tasarımlara birkaç örnek. Sizlerle bunları paylaşmak güzel…

kağıt sanatı

kağıt sanatı

kağıt sanatı

kağıt sanatı

kağıt sanatı

kağıt sanatı

kağıt sanatı

kağıt sanatı

kağıt sanatı

kağıt sanatı

13 yorum gelmiş

  1. senayatilgan

    E yok artık yaaaa :) Nasıl kağıt bunlar kim atmış bunları da siz nasıl birleştirdiniz. Harikalar. Kağıt gibi durmuyorki hiçbiri, kağıtları hamur haline getirip mi şekil veriyorsunuz nedir sırrı :) Patentini dahai almışsınız elbette sırdır ama harika bunlar gerçekten…. Aşağı doğru inerken aaa bu harika diyorsunuz bir sonrakini görene kadar. Herbiri bir öncekinden daha güzel.

  2. meralice

    hepsi birbirinden güzel. harikalar kağıt gibi durmuyor hiç. hatta bazılarının kağıt olup olmadığı konusunda endişelerim var. öyle mi gerçekten?

  3. arkart

    Efendim gördüklerinizin tamamı kağıttan emin olun. çok teşekkür ederim yorumlarınız için. şenay hanımın sorusuna da cevap vermiş olayım. ben kağıtların yapısını bozmuyorum yani kağıdı hamur haline falan getirmiyorum. televizyonun karşısında kağıdı kesip, sarıp şekillendiriyorum. aslında hepsi bu. üstelik bunu insanlara öğretmek de istiyorum. bu sebeple de bazı çalışmalara başladığımı söylemeliyim. tekrar teşekkürler.

  4. shane

    gerçekten öğretmelisiniz. bununla ilgilendiğinize çok sevindim. insanlar merak etmekte haklı, nasıl olup da kağıt bu hallere geliyor, hayret.

    ben tabii gene soracağım size, elimden bu konuda kurtuluş yok :) bizim bir sergimiz var. sergide her şeyi satıp gelirini Türkiye Korunmaya Muhtaç Çocuklar Vakfı’na bağışlamak amacındayız. bunun için uzun zamandır uğraşıyoruz. çok da güzel çalışmalarla destek veriyor pek çok kişi. keşke diyorum sizin de bu orijinal çalışmalarınızdan sergide yer alsa, satılacağına zaten şüphe yok da, çocuklar için kullanılsa geliri. ne dersiniz? bakın burada ilgili bilgi: http://10marifet.org/etiket/10marifet-sergisi/

    bir şey sormak isterseniz bana postaneden mesaj atabilirsiniz.

  5. arkart

    efendim ben büyük bir memnuniyetle sizlere böyle ulvi bir amaç için materyal gönderebilirim tabii ki. ben de çok sevinirim üstelik. özellikle bu fırsat için sizlere de teşekkür ederim. bana sadece nereye nasıl göndermem gerektiğini bildirirseniz ben hemen bunu gerçekleştirebilirim.

  6. arkart

    efendim ben önümüzdeki hafta bir istanbul seyehati planlıyorum. mümkün olursa eğer belki bizzat adresinize getiririm. mümkün olmazsa size kargo edeceğim.

  7. shane

    @arkart; mesajınızı çok geç görmüşüm. tabii ki, seve seve misafir ederiz. olmaz ise dediğiniz gibi kargo için adresimiz yukarıdaki linkte. teşekkürler.

Bir Cevap Yazın