Kağıtlara nasıl eski görünümü verilir?

-

Kağıtlara eski görünüm nasıl verilir? Biraz retro, biraz romantik bir görünüm için eski görünümlü kağıtlara mı ihtiyacınız var? Sadece su ve nescafe ile… Kahve ile suyu karıştırıp, kağıtları zedelemedin sünger ile üzerlerine sürüyoruz, kurutuyoruz. Hepsi bu. Deneyelim.

Burada

13 yorum gelmiş

  1. nalana

    içine biraz karbonat atarsanız tekrar ıslandığında rengini bırakmaz.çay için de aynı işlem uygulanabiir

  2. merkas

    ben de tuttum.özellikle sevgililer gününe özel bir kart hazırlarken romantik bir hava oluşturulabilir bu şekilde.

  3. mutlulukmevsimi

    Herkese teşekkürler:)Nalana karbonatı bilmiyordum, bu tekniği deneyecektim iyi ki henüz denememişim, karbonat katarak yapacağım şimdi, teşekkürler…

  4. nalana

    Karbonat çay ve kahve ile boyamada sabitleyicidir.bitkisel bıoyalarda da şap kullanılır.soğan ,nar kabuğu,kırmızı lahana vb gibi mutfak malzemesiyle de kağıt boyanır.

  5. nalana

    aaah ah luzumsuz işler,bilgilerle doluyumdur ben sen sor nalan teyzene yemeknasıl yakılır, yakılınca kalanı nasıl kurtarılır.En sabit lekeler en iyi giysilere nasıl denk getirilir,sonra nasıl çıkarılır….teyzene dedim de profiline baktım büyük kızımdan bir yaş küçüksün:)))

  6. mutlulukmevsimi

    Ah Nalan teyzeciğim, profillere bakmadan yazı vermişim, ayıp ettim kusuruma bakmayın.Bundan sonra başım dara düşerse sizden yardım alacağım pratik bilgiler konusunda, çok teşekkür ederim:)

  7. cadikazani

    ben çocukkken bi italyan kanali vardi yabanci kanallarin arasinda orada bi elisi programi cikardi cocuklar için okuldan gelince hemen onu açardim sali gunleriydi sanirim izlerdim hicbirsey anlamasamda konustuklarindan bu fikri orada gormustum super bi fikir dimi :)

  8. nalana

    Ah Nalan teyzeciğim, profillere bakmadan yazı vermişim, ayıp ettim kusuruma bakmayın.

    aman yok cancağızım ben sadece takıldım.hiç kusur yok maksat muhabbet olsun.Aslında gençler adımla yazınca genç gibi hissediyorum:)))))

Bir Cevap Yazın