Kağıttan çiçek

-

Solmayan çiçekler,hem de kağıttan,çiçekler dalında güzeldir diyenleri tabi bir de origami severleri kağıttan çiçek yapmaya davet ediyorum ayrıntılı anlatım bu sitede.

elbar

dreamandmermaid.blogspot.com http://emeksensin.com/elbar

3 yorum gelmiş

  1. saatoniki

    yav ben bu zambak ı yapamadım iyi mi…bi kabiliyet fakiri kazma ben miyim yoksa var mı benim gibi yeteneksiz şahıslar??..biliyim de ona göre ..kendimi çok kötü hissediyom şu an..halbuki ben bu origami şeysinden ejderha yapmış insandım bi zamanlar..bi de bööle 4 gözlü bi kağıttan katlama şeysi yapardım ki,içine de salak-aptal-manyak-embesil gibi şeyler yazardık…sonrasında seçilen kurbana ” bi sayı sööle bakiim ” diyerek başlardık o şeyi söylenen sayı adedince açıp kapamaya..tabi bi de bi kutucuğu seç derdik önce..bu yaptığım şey de bi nevi origami midir acaba? sayın editör bi açıklmama rica ediyom..hani origami ise yapıcam bi daha ve “orjinal origami den bişey” diye konu açıcam.ama yapamadım ya ben bu zambağı aşkolsun..vah benim kaybolan yeteneğim..vah benim boşa giden yıllarım..gönderen elbar,tenkyu deyip thank you yazan saatoniki..evet..

Bir Cevap Yazın