Kağıttan desenli çiçekler

-

kağıt çiçek
Şekildeki kalıplardan çiçek adetine göre 3’er kalıp keserek başlıyoruz. Ben 3 farklı çiçek için 9 kalıp hazırladım. Denemeyle sabittir geniş yapraklı modeller bu çiçek model için en uygunu. Ben 5 yapraklı modelden yapmışım, siz 6 yapraklıdan da deneyebilirsiniz. Hepsinde mantık aynı. Bilgisayardan istediğiniz büyüklüğe göre çıktı alarak çiçeklerinizi yapacağınız desenlerden kalıplarınızı keserek başlayacaksınız.

kağıt çiçek

Sonrasında en dış yaprağa sadece bir kesik atıyor, ortadakinin bir yaprağını, merkezdekinin de iki yaprağını çiçeğin merkezine doğru üçgen oluşturacak şekilde kesiyoruz.
Parçalar büyüklüklerine göre dıştan içe taç yapraklarını oluşturacaklar. Üç boyutlu görünüm için yaprakları ince bir çubuk hatta kürdanla bile geriye doğru kıvırabilirsiniz. Çiçeği yapacağınız boyuta bağlı sadece.
Kestiğimiz küçük parçaları ise çiçeğin iç kısmına uygun şekilde kendi etrafında kıvırarak yapıştırıyoruz.
En büyük kalıpta 5 parça yapıştırma sonrasında iki yaprak üst üste geleceği için taban 4 yapraklı olacak. Tüm kalıplara bunu uygulayarak çiçek yapraklarını oluşturacağız.
Son olarak tüm parçalar büyükten küçüğe üst üste gelecek şekilde yapıştırılır ve romantik çiçeklerimiz şekillenir.
Diğer çalışmalarım ve daha fazlası için bloguma misafir olunuz :)
Kolay gelsin :)

kağıt çiçek

kağıt çiçek

kağıt çiçek

Bir Cevap Yazın

pastelzamanyolcusu

Samsunlu, iki kız kardeşin ablası, Bursa'da okumuş bir Gıda Mühendisi, Ankara'nın puslu havasını 3 sene soluduktan sonra İstanbul'da yuva kurmuş evli ve mutlu insan, o benim işte :)

Video: Kağıt nilüfer çiçeği yapımı

| | 8 Yorum

Kağıttan yaprak nasıl yapılır?

| | 0 Yorum

Anlatımlı kağıttan çiçek yapımı

| | 0 Yorum

Renkli peçeteden çiçek yapımı

| | 0 Yorum

Karton ve keçeden lale yapımı

| | 0 Yorum

Kağıttan adım adım çiçek yapımı

| | 0 Yorum

Pelür kağıttan çiçek yapımı

| | 3 Yorum

Peçeteden çiçek

| | 0 Yorum