Kağıttan kedicik

-

Alabildiğim bilgilere göre, bu şirin kedicik, bir şarap şişesinin üzerine kağıt+tutkal tekniği ile yapılıp boyanmış. Bu tekniği bir yerlerde görmüştüm, kağıtları suda bırakıyorsun, tutkalla karıştırıyorsun gibi birşey. Bu konuda bilgisi olan formülünü versin lütfen. Biriken gazete kağıtlarını ve şişeleri değerlendirelim.

6 yorum gelmiş

  1. Figen abla

    kağıt hamuru tarifiGazete kağıdıNişastaYapılışı:Gazete kağıtlarını küçük parçalar halinde kopartın ve derin bir kabın içine koyun. Üzerini su ile doldurup bir iki gün bekleyin. Gazete kağıtları iyice yumuşayınca parça parça elinize alıp sıkın ve toplar yapın. Nişastayı su ile pişirin. (Yoğurt kıvamında olacak) Kağıttan yaptığınız topları bir kabın içine koyun ve üzerine bu nişastayı dökün. Elinizle iyice yoğurun. Pütürlük kalmamasına dikkat edin.Gazete kağıdı ıslatıldıktan sonra çok iyi sıkılmazsa rengi gri olacaktır. Hamurunuzu renklendirmek isterseniz içine nişastayı pişirirken toz boyada ilave edebilirsiniz. Kağıt hamuru yapımında 3. kalite teksir kağıdı, tuvalet kağıdı, grapon kağıdı da kullanılabilir.Uygulaması:Kağıt hamurundan bir parça alın ve istediğiniz şekli verip kurumasını bekleyin. Kuruduktan sonra vernikleyebilirsiniz. Kağıt hamurundan müzik aletleri, kuklalar, maskeler ve ayakta duran objeler yapılabilir.

  2. banuca

    figenciğim çok teşekkürleri tarifi aldım, parmaklarına sağlık.Racine, maskın çok güzel olmuş, senin tarifini de aldım, ilgine teşekkürler.

  3. aytacrafts

    çok teşekkürler banuca çok güzel bir kedi bu,en yakın zamanda denemek istiyorum kağıt hamurundan birşeyler araştırıyordum son zamanlarda bende:))

Bir Cevap Yazın

Kağıttan 3 boyutlu yıldız yapımı

| | 2 Yorum

Kız çocuk odası süsleme fikirleri

| | 0 Yorum

Sevgililer Günü için defter yapımı (DIY)

| | 5 Yorum

Kağıttan 3 boyutlu kartanesi yapımı

| | 5 Yorum

Kağıttan yeni yıl kasabası yapımı

| | 0 Yorum

Mukavvadan çerçeve yapımı

| | 0 Yorum

Kartondan yıldız yapımı

| | 0 Yorum

Dekoratif kitap tutucu yapımı

| | 2 Yorum

Taş görünümlü mumluk yapımı

| | 3 Yorum